Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

donderdag 14 mei 2009

Ook ik heb nu een Blog!

Hallo allemaal,

Ik zat net te denken dat ik ook maar eens een Blog moest maken. Zaterdag vertrekken we naar New York en dan is het natuurlijk leuk om op deze Blog verslag te doen van onze reis.

Ik ben al best zenuwachtig en vandaag kon ik op het werk er mijn gedachten gewoon niet bij houden. Uiteindelijk werd het toch 18 uur en kon ik naar huis. Jippie!!! Mijn vakantie is begonnen! Kathalijn had me nog een fijne vakantie gewenst en ik haar veel plezier met haar appartement. Nog een paar dagen en dan krijgt ze de sleutel. Dus ook voor haar breekt er een spannende tijd aan.

Ik ga direct mijn koffer inpakken. Het kan maar vast gebeurd zijn ;-). Morgen ga ik wat dollars halen, nog een paar boodschappen doen, poetsen en cadeautjes inpakken voor Robin. Ons pap en ons mam brengen ons zaterdag naar het vliegveld en zij komen morgen alvast naar ons toe. Dan gaan we gezellig samen eten, ik kijk er nu al naar uit. Ons Patricia zou ook misschien komen. Zou wel superleuk zijn.

Ik ben heel benieuwd wat we allemaal te zien krijgen. We hebben al verschillende dingen op Google Earth opgezocht en het zag er weer mooi of speciaal uit. Bijvoorbeeld:



Robin heeft de route helemaal uitgestippeld en tot nu toe ziet het er zo uit:


16 en 17 mei: Sheraton, Weehawken (New York)

18 mei: Holiday Inn Swansea, Fall River (Massachusetts)

19 en 20 mei: La Quinta, Portland (Maine)

21 mei: Green Mountain Inn, Stowe (Vermont)

22 mei: Plattsburg Days Inn, Plattsburg (New York)

23 mei: Butterscotch house, Lowville (New York)

24 mei: Weedsport Days Inn (New York)

25 en 26 mei: Skyline Inn Niagara Falls, Ontario (Canada)

27 mei: Scranton Days Inn, Dunmore (Pensylvania) ---------> Robin jarig, hij wordt 40!!!

28 t/m 31 mei: Days Inn JFK Airport, New York (New York)

Zo, dit was het voor vandaag!


Groetjes Monique

3 opmerkingen:

  1. Nou nou het zal wat worden,zon verre trip over the ocean. Ik wens jou en mezelf natuurlijk ook veel plezier toe. Probeer je blogje wel bij te houden he!!! Doeeeii

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat supersuper gaaf een eigen blog. Ben er helemaal jaloers op zeg. Jij doet wat ik steeds denk om te doen, maar gewoon niet durf. Nou ik zal zeker vaak op je blog zitten om alles te lezen wat je mee maakt en maakt natuurlijk, want ik denk wel dat je je kunstwerken er ook op zult zetten.
    En dan eindelijk vakantie!!!!!!! Helemaal geweldig. Het wordt weer een prachtige reis met prachtige foto's om te scrappen digitaal of gewoon wat we dan zeker gezellig samen kunnen gaan doen.
    Ik wens jullie een super vakantie en kijk al uit op de verslagen die tussen door geschreven worden. Verder wens ik je heel veel succes met je blog en ik hoop dat er veel reacties op komen.

    Een hele dikke kus van je supertrotse zus Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique en Robin,

    Ik wens jullie heel veel plezier in "the States". Ik weet zeker dat jullie het heel fijn gaan hebben samen. Geniet ervan, ik zal geregeld op je blog kijken.
    Veel liefs en een fijne reis. "je overbuurvrouw" Kathalijn

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)