Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

dinsdag 30 juni 2009

Bruiloftslayout van ons pap en ons mam


Ik vind ons pap en ons mam hun trouwfoto's zo mooi dat ik er een layout van heb gemaakt.

Credits to:Paislee Press (Liz Tamanaha) Pier 21 kit: background, frame, circle, diamond stripPage mask: Vinnie Pearce page overlays 02 (mask 01)Love wordart: TaylorMade Overstated Word ArtFont Martien & Willie, 10-10-1969: Tropicali Script BTN Bamboo

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt zeg!!! Vooral de grote foto. Weet niet hoe je het doet. Ik kan er geen woorden voor vinden hoe ik het uit moet drukken. Ook de kleine foto's, ze komen zo mooi naar voren en laat de grote foto iets naar achteren staan, maar dat geeft net het effect van heel de layout aan. Ik ben zo ontzettend trots op je dat je steeds weer zoiets te voorschijn toverd. En ook wel een beetje lichtelijk jaloers op je prachtige creative kunsten. Maar het is wel trotse jaloezie.
    Dikke kus van je zusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, hiet word ik toch even wat verlegen van. Staan die twee oudjes van jou zo maar ineens op het worldwide web. Het moet toch niet gekker worden, zou Japio zeggen. Wel leuk. Het geeft precies de romantische sfeer van die dag weer en doet ons terugverlangen naar die mooie tijd die eens was. Erg leuk. Mama

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)