Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

maandag 29 juni 2009

Layout van onze tuin

Deze layout heb ik gemaakt van bloemen in onze tuin:


Credits to:

Anna Aspnes Multifoto single layered template no. 36 & ScriptTease Love No 1.

Katie Pertiet: (zonnebloemen) Letter Box Cluster No. 06 Brushes and stamps

(Lint) Basic Twills: Summertime

Achtergrondpapier: Pattie Knox: Color Challenge 061409.

1 opmerking:

  1. Wow wat heb je weer een prachtige layout gemaakt. Zo fleurig. Prachtig!
    Je hebt echt mooie bloemen in jullie prachtige tuin staan.

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)