Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

maandag 22 juni 2009

Logeerpartijtje

Afgelopen weekend bleven Anouk en Mirthe bij ons logeren. Eerst ben ik ons Mirthe uit school op gaan halen en hebben we samen gewacht tot ons Patricia thuis kwam van het werk. Anouk had de sleutel voor mij bewaard, een belangrijke taak die ze goed had volbracht. Om 14:30 uur was Anouk ook uit en ben ik haar ook gaan halen. Rond 17 uur was het alweer tijd om naar Wijchen te rijden om Jessie op te halen. Ik heb evengoed een leuk kaartje voor ons pap kunnen maken. Ons Patricia had allemaal leuke pijltjes, tags en letters uitgeponst voor mij. Wat is die Cuttlebug toch een leuk apparaatje! Ondertussen heb ik ook meteen haar Scorpal geleend, vind dat ook al een supermakkelijk ding.

Robin zei dat ik beter niet over Eindhoven kon rijden ivm de drukte. Dus ikke over Gemert gereden, had ik net de pech dat er een open dag was bij vliegbasis Volkert. Hadden we die drukte gehad, waren er nog wegwerkzaamheden bij St. Anthonis. We hebben wel een kwartier moeten wachten voordat we door het stoplicht waren. Ik zou om 17.45 uur bij Jessie zijn en ik was er uiteindelijk om 18.30 uur! We waren wel pas om 17:10 uur aangereden, want de Nintendo's waren zoek.

Jessie vond het een leuke verrassing en we gingen met zijn allen naar ons huis. Robin was alvast pannekoeken aan het bakken. Jammie!!!!!! Na 3 kwartier rijden waren we er dan eindelijk en Robin had al een flinke stapel gebakken. Gezellig gebabbeld totdat al het beslag op was en toen konden we eten. Er werd flink gesmuld, zelfs Anouk en Mirthe hadden 1 1/2 pannekoek op!



Na het eten wilden de kinderen graag een film kijken, Balto 2. Ik had vergeten om wat lekkers te halen dus dat ging ik nog snel even doen. Onderweg werd ik gebeld door ons mam en ik vroeg of ik haar even terug kon bellen als ik uit de winkel kwam. Oh, bel maar als je thuis bent. Okidoki. Ikke snel naar Appie Happie want de Plus was al gesloten. Zoef zoef door de winkel gerend en wat chips, m&m's en drinken gehaald. Zoef zoef weer naar huis. Hey daar staat een groene Mitsubishi! Wat gezellig...ons pap en ons mam zijn op bezoek.



In de keuken hebben we lekker zitten buurten. Op een gegeven moment was Balto 2 wel heel erg spannend en ons mam ging tussen Anouk en Mirthe inzitten. Dat vonden ze wel fijn volgens mij.
Na de film was het bedtijd. De hele bups naar boven, ons pap, ons mam, Robin, de dames en Jessie en ik zei de gek. Nog even knuffelen, gekken, welterusten zeggen. Nou slaap lekker! Daag tot morgenvroeg....




Maar alle spanning kwam er uit, jullie raden het al. Jessie, Anouk en Mirthe hadden helemaal geen zin om te gaan slapen. Het was te warm, er was te veel herrie...blah blah blah. Op een gegeven moment ging Robin naar boven en zei dat ze moesten gaan slapen. Ik dacht: oei als hij maar niet al te streng heeft gedaan en ik besloot nog even te gaan checken. Had ik dat maar niet gedaan. Ze gingen mij eens op hun gemak uittesten. Met als gevolg: Tante Monique werd heel boos. Ons mam kwam kijken en zei dat ik vast naar beneden moest gaan en ze zei dat ze moesten gaan slapen nu. Het was al heel laat. Daarna ben ik niet meer gaan kijken en heb ook niets meer gehoord. Voelde me wel schuldig dat ik had gemopperd.

4 opmerkingen:

  1. Jaja dank zij dat logeerparijtje hebben Mark en ik er een gezellig avondje uit van gemaakt. We zijn eerst gaan eten bij de Volder in de stad en daarna naar de film. Ik wilde naar de Proposal van Sandra Bullock gaan, maar het was Mark zijn cadeautje van ons Monique en Robin (een bioscoopbon met als extra's dat hun Anouk en Mirthe een weekendje zouden nemen en toevallig Angels en Demons. nou als je de titel al leest kun je je indenken wat ik gedacht had, maar ja het was zijn cadeau en ik ga gewoon mee dacht ik. Maar ik kan dan natuurlijk geen koffie halen of thee zetten als het spannend wordt. ach we gaan ervoor. Nou het begin was al wat spannend (dat beloofd wat dacht ik) maar uiteindelijk was het een steengoede film en niet echt heel erg spannend. Het was goed te verdragen. Onder de film hadden we wat drinken besteld ,want hij zou 2,5 uur duren. Aangezien ik zo in de film zat had ik dus geen tijd om te drinken en toen hij afgelopen was had ik nog een half glas. Mark zei kom we gaan. Ik vlug mijn drinken op gedronken en mee naar buiten. Daar aangekomen zei mark héhé poeh wat was het daar heet zeg. Ik dacht nou dat viel wel mee hoor. O zei Mark opeens: nee dat ben jij die zo'n hitte uitstraalt dat was de bioscoop niet. tja dat krijg je als je naar een spannende film gaat.

    We hebben een ontzettende fijne avond gehad Monique ne Robin en willen jullie hier dan ook hartelijk voor bedanken. We hebben genoten van het even lekker bij elkaar zijn. Heel erg bedankt en we hopen dat jullie weer bij zijn gekomen van het gezellige weekend.
    Kusjes van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kreeg een lief mailtje van tante Rian:

    Hai wereldreizigers,

    Ik heb een uur lang genoten van jullie super mooie vakantie en al die mooie foto´s.
    Wat zullen jullie genoten hebben van al die mooie bezienswaardigheden, en al dat lekkere eten wat ik voorbij zag gaan.
    Dat van die walvissen vond ik ook heel speciaal, ik heb het ook enkele keren gezien en was er ook van onder de indruk.
    Je hebt ook hele mooie schoenen gekocht zag ik, vooral die open schoentjes vond ik mooi.
    Wij zijn gisteren terug gekomen van 5 dagen nederland.
    Ome Peters oudste zusje is vorige week overleden na een lang ziekbed, ik heb er vrede mee want ze had zoveel pijn.
    We zijn ook nog even bij jullie mam en pap binnen gewipt en ik ben erg blij dat het zo goed met haar gaat.
    Ze zag er dan ook heel goed uit. en wat zitten ze daar toch mooi.
    Ben blij dat ik dat unieke stulpje ook eens met eigen ogen heb mogen zien en ik hoop dat ze er nog lang van mogen genieten.
    Robin nog gefeliciteerd met je 40 ste verjaardag, schiet lekker op.
    Op naar de 50.
    Het verslag van dat weekendje met de kinderen was ook leuk, je zou zo een boek kunnen schrijven zo leuk doe je dat.
    Nou verder is met ons alles goed. Het is erg warm hier maar dat zal nog wel erger worden.
    Dadelijk even plonsen om af te koelen.
    Blijf braaf en gezond zou ik zeggen en heel veel kusjes van tante Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, als je als tante het vreemde idee krijgt je nichtjes te logeren te vragen en je hebt ook nog een knappe jongeling in huis, dan krijg je met onverwachte situaties te maken, zoals veel pret en weinig slaap. Gelukkig hebben ze de strijd verloren, zodat jullie wel aan jullie slaap toegekomen zijn, want voor hetzelfde geld hadden ze het veel langer volgehouden. Ik heb van de kinderen begrepen dat ze een mega-leuk weekend gehad hebben en dat ze het voor herhaling vatbaar vinden, zodat we nog van hun verdere avonturen in deze blog kunnen genieten. Spannend wat er dan allemaal weer op het programma komt te staan.
    Kusjes van een mama en een oma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Tante Monique, ( en Ome Robin haha )

    Wat zag je verslagje van de logeerpartij er geweldig uit.Ik vond de foto's zo mooi en het is gewoon geweldig om je eigen meiden te zien gekken. Wat hebben ze toch veel gedaan met jullie, ben zo blij dat het zo goed heeft gegaan. Ze hadden mij al veel verteld maar om het in jouw woorden geschreven te lezen was net zo mooi.
    Wij hebben met z'n tweetjes een geweldige avond gehad, lekker etentje en toe de bios, het was inderdaad een hele mooie film en ik dacht dat het niks was voor Patries, maar ze heeft er gelukkig volop van genoten.
    Ik wil jouw en Robin hiervoor dat ook heel erg bedanken dat jullie de kinderen en vooral ons zo'n geweldig weekend hebben gegeven. Hopenlijk mogen ze dit nog eens overdoen.

    Nogmaals bedankt, een kus en een dikke knuffel van Mark

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)