Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

maandag 29 juni 2009

Onze tuin/terras ligt overhoop!

Omdat met de fikse regenbui er water in onze kelder was gelopen, besloot Robin om dit probleem meteen op te lossen. Aan de slag dus. Hij kwam er ook achter dat de regenpijp helemaal verrot was, dus die is ook meteen vernieuwd. Hij is er zondag een hele tijd mee bezig geweest en vandaag ook nog. Hier wat foto's en een filmpje:





Filmpje:

video

3 opmerkingen:

  1. Tjonge jonge wat een regenbui niet allemaal teweeg brengt zeg. Er komt gelijk een hele verbouwing te voorschijn. Maar goed dat je menneke zo handig is in die dingen en het gelijk weer mooi in orde maakt.
    Was er trouwens veel water in de kelder terecht gekomen??

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het viel gelukkig mee. Robin heeft ongeveer 135 liter opgedweild.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, en hier viel papa dus even stil van. Toen hij deze foto's zag (van Robin had hij ook al gehoord dat je die op je blog gezet had) was hij verkocht. Ik ben maar koffie gaan drinken, want het bekijken duurde en duurde. Papa vindt het zo knap, dat Robin zo snel ergens aan begint en het dan ook nog eens afmaakt en tot een goed einde brengt. Jij zult ook wel trots op hem zijn. We komen snel in het echt de verrichte werkzaamheden bewonderen. Benieuwd of ik er ook van omval. Mama

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)