Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

donderdag 18 juni 2009

Voor mijn lief zusje


Ik heb deze layout voor jou gemaakt Patricia, omdat jij mijn allerliefste zus bent en ik zo veel van je hou. Ik heb nu al zin in morgen als we weer lekker samen gaan scrappen.


Kusjes Monique
Ps:
Journaling says:
My dear sister is only one year (and a month) younger than me and I've always loved to be her big sis. In our younger years we played together and now we are older we enjoy scrapping together. We have much fun and love each other very much. She's a mother of two beautiful girls, my sweet nieces. I am their godmother and I'm very proud of that.

My sister is my best friend and I wouldn't trade her for anything. I am so lucky to have such a sweet sister, who knows me so well, who comforts me when I'm said or angry, who likes to have fun with me, and who just loves me for who I am. Wherever I am, even though it is far away, she'll always be with me in my heart.

Patricia, I love you so very much.
***
Poem on the tag:
Why I love my sister
The Importance Of A Sister
© Shiv Sharma
A sister is someone who loves you from the heart,
No matter how much you argue you cannot be drawn apart.
She is a joy that cannot be taken away,
Once she enters your life, she is there to stay.
A friend who helps you through difficult times,
Her comforting words are worth much more than dimes.
A partner who fills your life with laughs and smile,
These memories last for miles and miles.

When she is by your side, the world is filled with life,
When she is not around, your days are full of strife.
A sister is a blessing, who fills your heart with love,
She flies with you in life with the beauty of a dove.

A companion to whom you can express your feelings,
She doesn’t let you get bored at family dealings.
Whether you are having your ups or downs,
She always helps you with a smile and never frowns.
With a sister you cannot have a grudge,
She is as sweet as chocolate and as smooth as fudge.
Having a sister is not just a trend,
It is knowing you can always turn to her, your best friend.
*****
Ik vind het een prachtig gedicht!
Credits to:
Lynn Grieveson: Flitter kitAnna Aspnes: multiphoto Single Template 1Wordart: Sue Cummings
Thanks for looking!

2 opmerkingen:

  1. Je trotse zusje Patricia18 juni 2009 om 22:36

    Ooowww wow hier wordt ik even helemaal stil van.Er trekt gewoon een hele warme kriebel door mijn lijf. Wat een geweldige layout en wat een schitterende woorden zeg. Dank je wel!!

    Het enige wat ik kan zeggen is dat ik het zelf ook zo voel bij jou. Ik hou ontzettend veel van jou en kan je zeker niet missen. En morgen gaan we er weer een gezellig scrapmiddagje van maken. Hij is wel wat kort, maar we doen het zeker een keer over maar dan weer een hele dag. Want van onze zusjesdag kan ik altijd zo genieten.

    Nou lieve zus van mij, ik geef je een hele dikke kus en een stevige knuffel voor deze geweldige mooie layout en de prachtige woorden die je zo mooi verteld. Ik vind het altijd helemaal geweldig om een layout van je te zien, want ze zijn stuk voor stuk geweldig mooi, maar deze is toch wel de mooiste en warmste die je gemaakt hebt. Ben blij en trots dat je dat voor me en over me gedaan hebt.

    Ik hou van jou!!!!
    Liefs van je zusje Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo lieve zusjes
    ik krijg er ook de kriebels van, zo oprecht zijn de woorden van jullie, blijf dit gevoel altijd houden!
    Wat kunnen jullie ook gezellig schrijven, met veel plezier lees ik het altijd mits mijn computer het toelaat.
    Heel veel liefs T.Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)