Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 22 juli 2009

De steiger staat.


Robin en ons pap hebben een tijdje geleden samen een steiger gekocht. Dat kwam goed van pas, want vandaag kwamen de nieuwe regenpijpen binnen. Robin was er achter gekomen dat de oude helemaal verrot waren, dus dat moest veranderd worden. Ik had heel de dag thuis zitten wachten maar er kwam niets. Toen Robin thuis was, ging ik snel boodschappen doen en wat denk je... hij hoeft nog geen vijf minuten te wachten. Wat een mazzel heeft hij toch he.

Het was wel even knutselen om de steiger op te zetten, maar dat lukte goed met enige assistentie van mij ;-). Inmiddels heeft Robin al twee regenpijpen in elkaar gezet, dus dat schiet al op. Natuurlijk begon het weer te regenen en onweren en ik hoorde gemopper en de opmerking: "het lijkt wel of ik verdoemd ben!" Nu moet ik ook wel zeggen dat iedere keer als hij buiten aan de slag gaat, dat het begint te regenen. Is het heel de dag droog, komt hij thuis, begint te klussen en jawel hoor, drup drup drup en daar komt het weer met bakken uit de lucht.

Zo, dat was het weer voor vandaag.

Doei doei!

Ps: ik heb meer dan een uur lang geprobeerd om meer foto's te uploaden, maar hij weigert het gewoon....Grrrrr. Ik probeer het morgen nog maar eens.

2 opmerkingen:

  1. Wat een pech zeg. Kun je eindelijk beginnen begint het te regen. Jaja het ongeluk komt ook al op hem af. Tja zou het dan toch liggen aan dat hij met een van der Meer getrouwd is???
    Maar ik weet zeker dat het weer mooi gaat worden. De plaats ziet er ook al goed uit.
    Maar Robin had ook weer een beetje geluk dat de regenpijpen al vrij vlug kwamen toen hij thuis was en jij maar wachten.
    Ach het is zekers te weten de moeite waard geweest.

    Veel liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geluk, dat de regenpijpen snel kwamen. Geluk dat ze kapot gingen, zodat hij de steiger uit kon proberen zul je bedoelen. Ja, het wordt nog eens het mooiste huis van de St.Annastraat. Nu nog een wc die goed doorspoelt en dan moeten wij weer eens zorgen dat we op visite komen, zodat we wat nieuwe klusjes voor hem kunnen bedenken. Want je weet, Robin is zo snel als de bliksem, maar met ons beidjes doen we ons best hem aan het werk te houden. Ten slotte kan Monique geen scrap-Monica zijn als Robin steeds om haar heen hangt. We doen ons best in het gastvrije Tegelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)