Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zaterdag 25 juli 2009

De zon schijnt

Robin heeft net een nieuw gedichtje bedacht.

De zon schijnt
De lucht is blauw
Robin gaat naar buiten
Regen kom maar gauw

Ha ha ha, jullie snappen het al he. Hij hoeft maar even buiten te staan en het komt er met bakken uit. Eens kijken hoeveel stenen hij nu kan leggen voordat het weer begint te regenen.

2 opmerkingen:

  1. Hoi hier schijnt de zon volop. Vanmorgen wel flinke buien gehad, maar nu is het heerlijk.
    Robin heeft gewoon het verkeerde rijmpje. Hij moet die van ons lief heertje geef mooi weertje zingen. Heb je hem dat nog niet geleerd. Als het te erg wordt dan wil ik Anouk en Mirthe wel langs sturen om het te zingen dan weet ik zeker dat jullie volop zon zullen krijgen.
    Maar we duimen voor jullie en proberen om heel wat zonnestralen naar jullie toe te sturen.

    Hier alvast een paar.
    Zonnige groeten van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Robin hoeft niet te balen
    Want door al die bliksemstralen
    volgt automatisch het gedonder
    dus Robin is het echt geen wonder
    ga naar buiten, rustig en met beleid
    ben je zo die regenbuien kwijt

    Het weervrouwtje

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)