Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 1 juli 2009

Diverse vakantiefoto's van mijzelf

Ik was wat foto's van onze vakanties in Amerika aan het bekijken en toen moest ik verschillende keren lachen om mezelf. Van Robin heb ik ook een paar leuke, daar ga ik denk ik morgen een layout van maken.


Credits to: Anna Aspnes - Multifoto Single Template 27E

Katie Pertiet - Going away collection

2 opmerkingen:

  1. Wat een grappige layout zeg. Moet wel bekennen dat als je gek doet voor op een foto lukt het je ook altijd om er dan nog super op te staan.
    Vind het weer een mooie layout en het lijkt wel of je ze zo uit je mouw schut iedere dag staat er wel een andere op. Vind het super knap van je ook omdat ik weet dat het veel werk is.

    Kusjes Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is natuurlijk geen complimentje voor mij, maar die foto van jou met die aap is wel heel erg sprekend Met het plaatsen van een reactie moest ik bij de letters SCONS in typen en daarbij dacht ik: "Ja, het is inderdaad een scone foto."Dit is een laatste poging. Ik krijg de reactie niet geplaatst, dus duimen maar. Mama

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)