Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

dinsdag 7 juli 2009

Funny moments 2

Funny moments

A day not laughed is a day not lived

Het tweede deel van mijn spread. Het eerste deel heb ik al eerder geplaatst. Ons Patricia zei dat als je op de foto klikt, deze niet meer groter wordt. Ik probeer hem daarom nu op een kleiner formaat te uploaden. Eens kijken of het dan wel kan.



Credits to:

Katie Pertiet: Going away collectionTemplate:

Anna Aspnes MultiFoto Single Layered Template No 27

Ik heb ze even samengevoegd, dan wordt het dus zo:


2 opmerkingen:

  1. tjee wat kan hij toch gevaarlijke standjes uithalen voor een foto. Je moet volgens mij mee en dan je hart flink vasthouden of valt dat wel mee. Maar niet te min hij maakt geweldige foto's, maar jij ook kijk maar eens naar de gekke bekken en sterke manskrachten die er op deze grappige layout staan. Je hebt jezelf weer overtroffen. Ik heb geprobeerd om de foto te vergroten door er op te klikken, maar het lukt weer niet. Dus daar ligt het dan niet aan. Helaas.
    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ze samen gevoegd zijn komen ze nog mooier uit. Vind het een kei grappige layout.

    Groetjes van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)