Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 15 juli 2009

Jessie en Papa op de schommelbank


Ik zag deze leuke foto van ons pap en Jessie samen op de schommelbank. Daar heb ik een layout van gemaakt (weer met de Escape kit van Nina Scraps Design).

2 opmerkingen:

  1. och och kijk ze nu daar eens zitten genieten. Als je zo naar de foto kijkt wil je toch meteen naar de camping gaan om lekker op die schommelbank te gaan zitten genieten in het zonnetje. Ons pap wist toen hij daar zat nog niet wat voor een werk hij zou krijgen en zeker niet wat voor een mooi resultaat het zou worden als de bult afgezet werd met hout. Hij mag trots zijn op het werk wat hij daar aan gehad heeft. En Jessie is daar nog zo'n klein menneke dat kun je nu niet meer van hem zeggen. Hij is een echte stoere knul aan het worden. Waar blijft de tijd hé.

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie layout en een mooie foto !!

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)