Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 8 juli 2009

Jessie

Ik vertelde laatst al op mijn blog dat we op internet hadden gekeken naar een filmpje van Jessie met zijn klas die een raplied vertolken. Nu heb ik eindelijk de link gevonden.

http://www.youtube.com/watch?v=pwldpYRMy40&feature=related

Jessie komt ook verschillende keren in beeld. Hij heeft een petje op en een donkerblauwe trui met een print erop.

Wij zijn heel trots op hem. Ze kunnen hiermee ook een prijs winnen. Dus wie weet!

2 opmerkingen:

  1. Zo hé wat kan die groep 8 rappen zeg!!
    Geweldig. Ontzettend leuk. Hoop dat ze er een prijs mee winnen. Ik heb het filmpje samen met Anouk en Mirthe zitten kijken en ze vonden het heel leuk. Mirthe heeft hem zelfs steeds herhaald. Als ze het kon dan had ze hem op repeat gezet.

    Jessie je deed het ontzettend goed. Mijn complimenten.

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk. Ik heb er echt van genoten. Wat zijn die mensen uit Wijchen toch super goed in alles. Het is echt een dorp uit duizenden waaruit de knapste mensen uit Nederland voorkomen. Jessie, je bent een kanjer! Willie

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)