Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

maandag 13 juli 2009

Layout Enjoying the view


Deze layout heb ik gemaakt met de nieuwe kit van Nina Scrap Designs (Escape kit):



Ik heb vanavond gebeld met tante Annie om haar te condoleren. We hebben samen een fijn gesprek gehad en ik ben blij dat ik genoeg moed verzameld had om te bellen. Natuurlijk hield ik het weer niet droog. Maar dat geeft niet. Tante Bernadette heeft ook nog gereageerd. Ze vond het ook erg dat ome Frits er niet meer is.

2 opmerkingen:

  1. Hoi dit wordt mijn tweede poging om een reactie te plaatsen. Ik kreeg een foutmelding en alles was weg. Onder in het scherm bleef gereed maar steeds knipperen en ik kon helemaal niks meer. Maar na een aantal pogingen kon ik uiteindelijk alles afsluiten voor ik het weer opnieuw kon opstarten. Hopelijk gaat het nu beter.

    Ik vind het ontzettend dapper van je dat je tante Annie opgebeld hebt. Het is nog zo onwerkelijk dat ome Frits er niet meer is.

    Verder vind ik het een mooie rustige layout. Het straalt zoveel rust uit en volgens mij kun je op die plek ook enorm veel rust vinden. Jammer dat die plaats ver van ons verwijderd is.

    Kusjes van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, Eens komt de tijd voor ons allemaal. Het is alleen vreselijk als die op de manier moet komen zoals Ome Frits die heeft moeten meemaken. Dat gun je niemand. Je peetoom, ik kan je wel vertellen dat wij daar heel goed over nagedacht hebben en je de best mogelijke peetoom uit de familie gegeven hebben. Dat was voor ons op dat moment Ome Frits, daar hadden wij het meeste vertrouwen in. Misschien dat dit genoeg zegt over de persoon die hij voor ons geweest is en in onze gedachte altijd zal blijven. Wij condoleren je met dit verlies en leven met Tante Annie, de kinderen en kleinkinderen maar ook met zijn petekindjes mee. Sterkte van mama

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)