Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zondag 12 juli 2009

Ome Frits is overleden


Vandaag heb ik helaas geen leuk bericht.

Ome Frits (mijn peetoom) is vanmiddag overleden. Hij was erg ziek en ik wist dat het er aan zat te komen, maar toch blijft het erg. Ik ben wel opgelucht dat hij nu geen pijn meer heeft. Ik wens tante Annie, Godrie - Mieke - Rick - Lisa, Marco - Astrid - Romée heel veel sterkte toe om dit grote verlies te verwerken.

Ome Frits is 75 jaar geworden...

2 opmerkingen:

  1. Wat een warm layout is dit. Je hebt het prachtig gemaakt met een hele mooie foto van ome Frits precies zoals hij altijd was.

    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gecondoleerd en heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)