Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

dinsdag 7 juli 2009

Onze tuin ligt nog steeds overhoop, maar het wordt al mooier!

Onze tuin is momenteel niet echt begaanbaar. Overal ligt zand en stenen. Robin is het terras opnieuw aan het leggen en het wordt al mooi. Het is nog niet af, maar ik heb vanavond nog even speciaal voor ons pap een foto geknipt, zodat hij kon zien hoe het terras geworden is.

Zo zag het er gisteren nog uit:



Ook hoorde ik vandaag dat het echt heel slecht gaat met ome Frits. Ik vind het heel erg, ook voor tante Annie, Godrie, Mieke, Rick en Lisa en voor Marco en zijn vrouw en kindje. Ik hoop dat ome Frits niet lang pijn meer hoeft te lijden en rust zal vinden.

2 opmerkingen:

  1. Wat een verandering in de tuin zeg. Het ziet er nu al mooi uit. Ben benieuwd naar het eind resultaat. Ik weet zeker dat die prachtig zal worden. We wachten de volgende foto's af en als het helemaal klaar is komen we zeker vlug kijken.

    Ik vind het ook erg dat zo slecht gaat met ome Frits. Naar mijn idee gaat het opeens heel hard. Ik sluit me verder bij jouw woorden aan.

    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zozo dat ziet er al mooi uit. Jammer dat jullie het niet zo goed treffen met het weer. Maar als alles klaar is kom ik helpen
    met het inzegenen van het ongetwijfeld mooie terras en plaats . Veel succes verder met het vele en zware werk. Groetjes Papa

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)