Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

dinsdag 21 juli 2009

Papa en Donja


Ons pap met onze Donja tijdens een boswandeling. Foto gemaakt door ons mam. Dat kan ze mooi he!

Credits to:

Template: Nina's Rocking girl free template (Sabdesbois)
Papers: Art Warehouse Danelle Johnson, Vibe Paper No. 1 (brown paper)
Katie Pertiet blendables no. 1

3 opmerkingen:

  1. Hoihoi, wat is ie weer mooi zeg. Ik heb al verschillende keren zitten kijken en jaaaaa er staat er weer eentje op. En nog wel eentje met een ontzettende mooie foto. Ja ons mam kan dat wel foto's maken. Ze neemt er dan ook de tijd voor en zet de instellingen goed. Niet zo als ik.... klak klak klik klik en maar foto's knippen er zit vanzelf wel een goede foto tussen. Je hebt een aparte layout gemaakt vind ik. Zo komen ons pap en Donja echt tot hun recht.

    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een hele mooie foto al zeg ik het zelf. Meer geluk als wijsheid, maar iedere keer als er weer een mooie bij zit ben ik in de zevende hemel. Je wordt zo langzamerhand echt professioneel. Juist door de eenvoud van de lay-out komt alles beter tot zijn recht. Knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto en een hele mooie layout ervan gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)