Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zondag 5 juli 2009

Whale cove

Hier een nieuwe layout die ik vandaag gemaakt heb.


Credits to:

Anna Aspnes:

FotoBlendz Layered Template No 6, ScriptTease Love No 1, Distressed Korners and Edges No. 9

Ali Edwards: Title and journaling no. 1

Art Warehouse Danelle Johnson: Snapshot Thoughtz

2 opmerkingen:

  1. Wat een indrukwekkende layout met een mooie overgang van het grijs naar het diepblauw. Vind het heel mooi hoe je onderaan de foto wandeld. Ik kan weer niks anders zeggen als dat je het prachtig gemaakt hebt. Vind het steeds zo leuk om een nieuwe layout te bewonderen die je weer gemaakt heb.
    Kusjes van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi monique
    wat heb je toch weer een leuke foto bewerkt
    volgens mij is dat met dat programma wat ik ook heb gekregen van jou, krijg er meteen weer zin in om te oefenen.
    liefs t.mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)