Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

vrijdag 21 augustus 2009

Vakantie






Ik heb al even niets meer geschreven op mijn blog. Ben druk bezig geweest de laatste weken. Eerst heerlijk op vakantie geweest naar Turkije. Lekker relaxen, eten, insmeren, zonnen, zwemmen, insmeren, zonnen, even van de glijbaan, opdrogen, eten enz enz. Het was echt fijn. Een mooi park, zeker een aanrader voor anderen om daarheen te gaan. Wel weer heel anders als Amerika natuurlijk. Ons pap en ons mam waren weer onze privé chauffeurs (op de terugweg) op de heenweg brachten ons pap en ons Patricia ons weg.

Ook heb ik de musicalfilm van Jessie's klas gemonteerd. Het was een hele klus. We hadden vanuit twee posities gefilmd. Het gaf een leuk effect om iedere keer wat stukjes die van dichtbij gefilmd waren in te voegen, dat breekt de film zeg maar. Anders zit je de hele tijd naar een podium te kijken van veraf. Er was alleen 1 nadeel. Het geluid was helemaal niet goed. Er zat veel ruis op omdat Robin in een hokje achterin de zaal stond toen hij filmde. Ik zat recht bij de microfoons en had veel beter geluid. Alleen had ik niet alles gefilmd, maar iedere keer wat fragmenten. Toch heb ik al het geluid dat ik had van mijn camera in de film gemonteerd. Dat was echt een rotklus. Maar ik heb hem geklaard. Nu moet ik hem nog even controleren en dan kunnen er 40 kopieën van gebrand worden. Hopelijk vinden de kinderen en hun ouders hem leuk geworden. Heb er in ieder geval flink mijn best op gedaan.

Ik ben alweer helemaal gewend aan het werk. Dat gaat vlug, zou wel liever vrij zijn. Maar om leuke dingen te kunnen doen, zul je wel moeten werken he. En helaas werkte de Staatsloterij niet helemaal mee, dus gewoon weer aan de slag!

In oktober gaan ons Patricia en ik een leuke cursus volgen. We gaan een taart maken in een bakkerij nog wel. Als deze af is is het lunchtijd en daarna gaan we nog een boekje scrappen.
's-Avonds kunnen we dan onze taart, het boekje en natuurlijk alle andere aankopen ;-) mee naar huis nemen.

Ons Patricia, Mark, Anouk en Mirthe zitten nu lekker op de camping van hun vakantie te genieten. Ik hoop dat ze mooi weer zullen hebben en wens ze veel plezier toe. Wij komen binnenkort een keertje langs (of aan, net wat jullie willen) ;-).

Ons pap en ons mam zijn dus thuis en gaan daar allerlei klusjes doen. Robin gaat morgen ons pap even helpen met schilderen. Dan kan hij op zijn gemak wennen aan de steiger. Ik ga dan denk ik ons mam helpen met haar computer. We zien wel.

Heb vandaag al tegen Robin gezegd dat ik zondag lekker heel de dag wil photoshoppen. Wil zo graag mijn fotoalbum afmaken, maar ik kom echt tijd tekort. Helaas pindakaas. Oh nee, dat mag niet van Sonja!


2 opmerkingen:

  1. Heerlijk hé zo'n hotel. Je hoeft nergens voor te zorgen en kunt alleen maar genieten. Ik zou dan ook niet anders meer willen op een vakantie in het buitenland.
    Ik geloof graag dat jullie van de glijbanen genoten hebben. Als ik nog eens enkele jaren terug denk hoe wij zelf van de glijbanen in de tongelreep genoten hebben kan ik wel na gaan hoe je van die glijbanen afgesjeesd bent. En dan ondertussen nog een mooi kleurtje erbij krijgen is helemaal fijn.
    Is trouwens een hele mooie foto van jullie bij de kameel. Is wel apart hé zo op een kameel te zitten.
    We hebben nu in zeker een scraponderwerp samen. Namelijk Turkije. Dus wanneer gaan we scrappen????!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop heel erg snel!!! Het is echt al veel te lang geleden. En we hebben altijd zo'n plezier samen. Ken je dat liedje van K3 "kusjesdag", Robin zingt op deze melodie de hele tijd "zusjesdag". Leuk he.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)