Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

vrijdag 21 augustus 2009

Zou Sonja mij nu wel helpen?

Hoe is het mogelijk. Had niet verwacht dat dit nog ooit zou gebeuren. Ben maandag weer begonnen met SonjaBakkeren en vanmorgen ging ik op de weegschaal staan en toen zag ik dat er al 1,5 kilo vanaf is!!!!! Ben zo trots op mezelf.

74,3 - 1,5 = 72,8 kilo

Nog heel wat kilo's te gaan, maar het begin is gemaakt.

2 opmerkingen:

  1. OOOOO wat ben ik trots op je. Al 1,5 kilo kwijt. Wist wel dat je het kon. En zoals gezegd, na de vakantie lijn ik gezellig met je mee. Maar helaas doe ik dan niet aan Sonja. Moet je zien dat Mark en de kinderen afvallen nee dat kunnen we niet gebruiken. Maar als je jou nu lukt om af te vallen moet het mij natuurlijk ook lukken. Samen gaan we ervoor!!
    Nou Monique op naar de twee kilo!!!
    Liefs van je trotse zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heej wat goed zeg !
    Ik ben ooit eens aan sonja begonnen maar geen succes bij mij. ook heb ik eens ge weightwatcherd maar daar werd ik zwaarder van ipv lichter. Maar zet 'm op en heel veel succes.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)