Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 2 september 2009

Ikke tussen de bloemen


Een nieuwe layout van mij tussen de madeliefjes. De foto is genomen bij de Niagara falls.

Credits to:

Anita Designs (enjoy kit) en Michelle Martin (sjabloon).


2 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige layout zo tussen al die bloemetjes, maar de mooiste, fleurigste en zonnigste bloem ligt er toch tussen in.

    Kusjes van Patricia *Ü*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto. Lijkt me ook een heel mooi aanzicht al die kleine bloemetjes. Bij de niagara falls moet ik aan heel veel water denken hihi een super layout !

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)