Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

maandag 7 september 2009

Kies


Nou, het is dan eindelijk gebeurd. Mijn kies is er vanmiddag uitgetrokken. Het was doodeng, maar ik heb het gelukkig overleefd ;-). Voel me nog steeds wat bibberig en kijk liever niet naar het grote gat wat er nu zit, maar het zal allemaal wel weer herstellen. Ik hoop dat de rest van mijn tanden en kiezen nooit meer een ontsteking gaan veroorzaken. Ik heb er een foto van geknipt als herinnering. Je ziet de ontsteking zelfs zitten aan de zijkant. Ben benieuwd wanneer deze wegtrekt.

2 opmerkingen:

  1. Zo wat een gat zeg. We zijn er hevig van onder de indruk. Anouk vooral. Ze vond het erg voor je vooral omdat ze zelf weet hoe het is.
    Hoop maar dat het allemaal vlug zal genezen.
    Heel veel liefs van Anouk, Mirthe, Mark en Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je vlug opknapt en dat je der geen last meer van zult hebben!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)