Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zondag 27 september 2009

Layout of the week

Bij Designer Digitals is een layout van mij gekozen tot layout van de week! Ik ben mega trots en vind het een hele eer.

Digital Scrapbooking Layout of the Week - 9/27/09

Congratulations to Monique1971. Her layout Page 16 left has been selected as the featured layout of the week where she won a $ 5 DesignerDigitals Gift Certificate for product of her choice!

image
Page 16 left

Posted by RandyP on 04:49 PM in • Layout of the week

2 opmerkingen:

  1. Tjonge jonge hartelijk gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! *Ü* :-))
    Ik wist het wel je bent een topper.
    Kei goed zeg.
    Eerst iedere keer de tweede of derde prijs met de gewone layouts en nu layout van de week met een prijs eraan vast.
    Nou ik moet zeggen dat je me voorbij gestreefd bent en ik eigenlijk positief jaloers op je ben.
    Het zijn bij jou geen knutselwerken meer, maar meester(es)werkstukken.
    Ja ik ben ontzettend trots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Veel liefs van een hele trotse zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg !! Gefeliciteerd tis ook een super mooie layout :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)