Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zondag 13 september 2009

Nieuwe layout


Ik heb vandaag een nieuwe layout gemaakt. De foto is genomen in de Efteling. Ik heb hem met een filter bewerkt (soft tones van NinaScraps).

Ons Mirthe was afgelopen donderdag jarig en is al 7 jaar geworden. Ons Anouk is vandaag jarig en zij is nu al 9 jaar! PROFICIAT ALLEBEI LIEVE PRULLEKES VAN TANTE MONIQUE!!!

Credits to:
Michelle Martin:
Layered Memories No. 67

Katie Pertiet
Alandia Tropics Kit

Stamped Blocks No. 13 Brushes and Stamps

Tabbed Brushes and Stamps

Jesse Edwards
Bluebells and Daffodils Paper Pack

Art Warehouse:
Number Borderlines

Mindy Terasawa
9 am chat freebie (frame)

Andrea Victoria
8 am chat freebie (real life, live.laugh.love)

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie layout weer. Leuk gemaakt zo met al die blokvakken. Apart hoe je die cirkel gemaakt hebt. Een mooie foto hé van hun drieën. Het was dan ook een hele fijne dag geweest in de Efteling. Jammer dat het best druk was, maar we hebben toch genoten en veel mooie foto's gemaakt.

    Kusjes van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. das een hele mooie aparte layout :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)