Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

dinsdag 1 september 2009

Nog een halve kilo kwijt

Jippie, er is nog een halve kilo af. Nu blijven volhouden, ondanks dat het vaak wel moeilijk is om zo weinig te mogen eten. Vandaag vond ik het echt te weinig en ik werd 's-middags helemaal niet lekker. Heb toen gezondigd door een evergreen te pakken. Moet kunnen hoor. We mochten vanmorgen 250 gr. magere yoghurt met 2 eetlepels cruesli, tussendoor 1 cracker met halvajam, lunch: 2 beschuitjes met stroop en 1 glas jus d'orange, tussendoor 1 beker melk of chocomel. Nou dat was dus echt te weinig voor mij. Helaas pindakaas...oh nee...die is niet Sonja proof.

1 opmerking:

  1. Tjemig wat weinig. Nou daar zou ik dus ook niet op kunnen teren. Nee voor mij dus echt geen Sonja hoor, maar ik ben nog steeds trots op je dat je het zo goed volhoudt. Ga zo door zusjelief. Deze keer gaat het je echt lukken dat weet ik zeker. En zo als gezegd de vakantie zit er bijna op en dan zou ik mee gaan doen. Uitgezonderd twee datums die in het vooruit zicht liggen ga ik vanaf maandag gezellig met jou mee lijnen. Hoop dat ik net zo sterk in mijn schoenen zal staan als jij dit keer.

    Liefs Patricia :-))

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)