Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zondag 6 september 2009

Stand van zaken...

Ja ja, er is weer een halve kilo af deze week. De stand van zaken is nu:

Beginstand: 74,3
Tussenstand (na 3 weken): 71,6.

2,7 kilo eraf. Het begint al ergens op te lijken.

Maandag moet mijn kies getrokken worden. Er was geen redden meer aan. Net voor ons trouwen kreeg ik er een behoorlijke ontsteking in en sindsdien is het nooit meer helemaal goed gekomen. Vorige week zei de tandarts dat het het beste was om hem er maar uit te trekken. Ik vind het DOODENG! Loop ik direct met een groot gat in mijn mond. Vind het echt verschrikkelijk. (Ondanks dat ik zelf ook wel weet dat er veel ergere dingen zijn). Aangezien ik verwacht dat ik dan niet goed zal kunnen eten, zullen de kilo's er misschien wel afvliegen! Toch gunstig, aangezien aankomende week ons Mirthe en ons Anouk jarig zijn.

1 opmerking:

  1. Dit is echt geen goed nieuws zeg. Ik wist het natuurlijk al, maar nu komt het echt dichterbij. Zal dan morgen ook heel erg hard duimen voor je. Maar het zal echt wel het beste zijn anders zouden ze hem er niet uittrekken. O alleen het woord al. Tja we worden ouder hé en dan komen de gebreken en die zijn echt niet leuk.
    Hopelijk gaan er dan wel wat kilootjes af zodat je er dan toch nog een klein voordeeltje aan hebt alleen is dat de kies natuurlijk niet waard. Morgen heel veel succes!!! Hou van je en zal kei hard voor je duimen.
    Kusjes van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)