Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

vrijdag 16 oktober 2009

Clean and Simple of Simple and clean...

Ik heb afgelopen week twee boeken gekocht van Cathy Zielske. Ik vind haar scrapstijl erg mooi. Ik ga proberen om dit ook wat vaker te oefenen en deze layout is er een van.

Credits to:


Cathy Zielske (template) -
Cathy Zielske's Layered Template No. 01
Anna Aspnes (green) -
Say YES PageSet
Lynn Grieveson (pink) -
Capri Kit
Pattie Knox (flower & button) -
Absolutely Acrylic: Elements
Brad Bonanza No. 03: Digital Fasteners
Ali Edwards (wordart) -
The Story Word Art + Hand Drawn Brushes

1 opmerking:

  1. Zo wat een mooie layout zeg en wat sta je er knap op. Vind de combinatie met zwart/wit en kleur erg mooi. Je hebt een lieve tekst geschreven. Zie je wel dat je dat ook kunt. Een journaling bij je layout. Gewoon schrijven wat je denkt en niet denken wat je moet schrijven.
    Anouk zit langs me en vind je layout ook erg mooi, maar het liefste en leukste vind ze de cute baby animals die nu langs het schrijven van een reactie staan.
    Nou zussie ga zo door met layouts maken. Af en toe eens kijken in andere boeken en je krijgt er weer een prachtstuk uit. Maar eigenlijk heb je het niet nodig, want je maakt al ontzettend mooie dingen.

    Kusjes van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)