Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

maandag 26 oktober 2009


Zaterdag 24 oktober 2009

Ik heb samen met ons Patricia een hele leuke workshop gevolgd. We hebben samen een taart gemaakt en nog wat andere leuke dingen. We mogen dit echter nog niet verder vertellen omdat er nog 1 workshop gegeven zal worden.

Het was echt een superleuke dag en we hebben echt genoten samen. Ik ben dol op onze zusjesdagen!!!

Groetjes Monique

1 opmerking:

  1. Ik open je blog en kijk meteen tegen mezelf aan. Wat was het een leuke cursus hé. We hebben echt genoten. Hij was echt super. De lessen waren ontzettend leuk. Had nooit verwacht dat de taart zou lukken. Zeker niet na mijn kookkunst van vorige week maandag. Nu weet ik zeker dat ik nooit een kok zal worden, maar taart bakken kunnen we wel hé. Hij was echt verrukkelijk!!!!!
    Hoop dat de jouwe net zo lekker was als de mijne.

    Bedankt voor de fijne dag. Ik heb echt heel erg genoten. Ben blij dat je mijn zus bent en dat we dezelfde hobby hebben en zo vaak met elkaar kunnen knutselen en cursussen kunnen volgen, wat echt een uitje is.

    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)