Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 25 november 2009

Fijne dag gehad

Credits to: Designer Digitals (Katie Pertiet, Rob & Bob Studio's en Michelle Martin)

Ik heb vandaag een fijne dag gehad. Vanmorgen ben ik op mijn gemak opgestaan. Robin belde mij om 9 uur wakker! Maar goed, wie weet hoe lang ik anders nog had liggen pitten...

Ik heb wat opgeruimd en achter de laptop gezeten. Toen even gebeld met ons Patricia. Het was erg fijn haar weer te horen. We hadden het allebei denk ik te druk gehad om te bellen. En dan ga je elkaar toch missen he. We moeten maar gauw weer afspreken hoor, lief zusje!!!

Vanmiddag heb ik de tuin eens flink onder handen genomen. Robin heeft momenteel heel erge rugpijn, hij kon afgelopen weekend de tuin niet doen en volgens mij vond hij dat behoorlijk frustrerend. Dus dacht ik...dat ga ik woensdag eens doen.
Jeetje mineetje, wat lagen er veel bladeren, niet normaal zeg, waar komt het allemaal vandaan?! Ja ja, Monique, dat noemen ze nu herfst. Ha ha ha. De tuin heb ik geharkt en geschoffeld, zo goed en kwaad als het ging. Heb niet heel de tuin kunnen doen, maar wel een groot gedeelte. Ook nog wat bladeren uit de vijver gevist, maar dat ging erg moeilijk. Ben er dus maar mee gestopt, voordat de vissen van slag raken en van de stress dood gaan. Nee, dat zou ik niet willen hoor.

Toen was het tijd voor een douchebeurt, heerlijk onder een hete straal gestaan en mezelf flink schoon geschrobd. Mijn nagels waren pikzwart, maar nu blinken ze weer! Hard werken maakt hongerig, dus ik heb op tijd gekookt (tagliatelli met een roomsausje, jammie) en gegeten en daarna heb ik de afwas in de afwasmachine gezet, heb geen zin om af te wassen vandaag.

Nu zit ik dan achter de laptop, heb net een layout van Jessie gemaakt. Vind het hem best mooi geworden. Nu wil ik nog even gaan strijken en dan is alles weer aan de kant.

Zo, dat was het weer. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

ps: ik denk dat ik morgen niet meer kan lopen van de spierpijn!

1 opmerking:

  1. Al een hele tijd keek ik op je blog en steeds zag ik mijn gelukkige gezicht die je toen genomen had van de ontzettende leuke workshop die we daar hadden. Kijk ik even een paar keer niet omdat ik geen tijd had en zo zie je staat er opeens iets anders op.
    Wat heeft hij toch prachtige ogen hé. Vind het een mooie layout waar de ogen extra goed op uitkomen. Heel mooi en leuk gedaan.

    Ook ik mis je heel erg. Maar zoals je al schreef hebben we het onzettend druk. Ik kom dan ook echt tijd te kort. Ach nog even en ik heb weer zeeën van tijd zullen we maar denken.
    En ik wil zo graag met je gaan scrappen, maar het komt er echt steeds niet van. In het nieuwe jaar gaan we daar dan ook flink wat verandering in brengen of niet!!!!!!

    Zo lief zusje dat was het weer. Je hebt je creativiteit weer helemaal tot zijn recht laten komen met deze mooie layout. Ga zo door! Ben nog steeds trots op je werk en op jou natuurlijk.

    Kusjes van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)