Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

vrijdag 8 januari 2010

2010! Een nieuw jaar is van start gegaan



Halloooootjes!
Allemaal een heel gelukkig, gezond, sprankelend, succes- en liefdevol 2010 toegewenst!!! Een nieuw jaar, ik ben benieuwd wat 2010 ons zal brengen. Ik hoop in ieder geval heel wat minder ziekenhuisbezoekjes. Voor mij begon het jaar heel gezellig.


Oud op nieuw hebben we bij ons thuis gevierd. Ons Patricia, Mark en de kinderen waren er ook, Jessie niet, die was met kerst geweest en die wilde dit jaar oudjaar in Wijchen vieren. We hebben gezellig gebuurt, toen was het tijd om te gaan "bakplaten". Ons mam had alles weer perfect verzorgd en het vlees was erg lekker, vooral de biefstuk en de rundervinkjes. De avond vloog om en het was zo 0:00 uur. Dit jaar was het de vijfde keer dat Robin en ik samen Oud of Nieuw hebben gevierd. Wat gaat de tijd toch snel.

Robin had weer mooi vuurwerk gekocht. Mevrouw Haffmans was ook naar buiten gekomen, ik vond haar erg dapper. Wat moet het moeilijk voor haar geweest zijn. Het eerste jaar zonder meneer Haffmans. Ik moest er ook aan wennen, het blijft raar dat hij er niet meer is. Ook voor tante Annie zal het moeilijk geweest zijn, ik heb ook aan haar moeten denken.

Nieuwjaarsdag zijn Robin en ik lekker thuis gebleven en we hebben een relaxdagje gehouden. Alleen maar dingen gedaan die we leuk vonden. Het heeft weer gesneeuwd en het ziet er weer prachtig uit buiten. 3 Januari zijn we bij Peerke en Auke op visite geweest. Dat was ook erg gezellig. Elke had een fikse oorontsteking, dat vond ik best zielig. Ze was in het begin erg stilletjes, naderhand kwam ze er even bij zitten. Tim had volop verhalen te vertellen en had erg veel zin in een Tuc-koekje die hij erg lekker vindt!

's-Avonds had ik geen trek met eten, 's-nachts zweette ik mijn bed uit (bleh) en zondags was ik dus ziek. Een griepje. Heb me een paar dagen flink belabberd gevoeld, maar nu gaat het gelukkig weer beter. Ben nog niet helemaal de oude, maar ik kan wel de hele tijd opblijven in ieder geval. Ik moet nog wel veel hoesten en mijn keel is helemaal rauw, maar dat zal morgen ook wel over zijn (hoop ik). Robin heeft goed voor me gezorgd en ons pap en ons mam waren woensdag op bezoek gekomen.

Dat was een erg leuke verrassing. Van ons Patricia had ik nog een leuk mailtje gekregen en van ons Mirthe een verlate kerstkaart. Ik heb het echt getroffen met zo'n lieve familie.




Nu weet ik niets meer te vertellen en ga eens wat fotootjes zoeken om hier te plaatsen.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiii


2 opmerkingen:

  1. Zo dat was nog eens een mooi en leuk verhaal. Het nieuwe jaar is pas net begonnen en je hebt al weer een hoop meegemaakt. Is voor jou natuurlijk geen goed begin voor het nieuwe jaar. Meteen de griep. Hopelijk is dat gelijk een afsluiter voor alle griepen die er in 2010 nog moeten komen en wandel je gezond het jaar door. We gaan er gewoon voor. Dus geen ziekenhuis gezoeken dit jaar.

    Wat een prachtige foto van het vuurwerk. Je hebt het beter vanaf gebracht als ik. Tja alleen rook is niet zo spectaculair natuurlijk. Wat was het gezellig hé op oudejaarsavond bij ons thuis. Ook wij hebben genoten en heerlijk gegeten. Vol dat we zaten niet normaal!!!!

    Wat een prachtig bosje rozen heb je gekregen. Die hebben er denk ik voor gezorgt dat je je weer wat beter bent gaan voelen. Nouja niet alleen de rozen. Natuurlijk ook de goede zorgen van je lieve mannetje. Dat doet helemaal wonderen als je ziek bent.

    En dan nog een mooie kaart van Mirthe. Voor mij was het ook een verrassing, want ik kreeg een dichte envelop in mijn hand gedrukt met het verzoek dat we die samen op de post gingen gooien voor tante Monique en Robin. Nou ik ben er jaloers op hoor.

    Wat zijn de mereltjes toch trouwe vogeltjes hé. Je kunt ze zo leuk fotograferen. En lekker verwennen met wat stukjes brood of een appeltje. Heerlijk zo de natuur met al die witte prachtige landschappen. Heerlijk de winter!!!!

    En als laatste: het is een mooie layout geworden. Is het een foto van je boom. Leuk gedaan zo. Het is echt een kerstsfeertje.
    Daar denk je normaal eigenlijk niet aan om gewoon een klein stukje van je boom op de foto te zetten. Heel leuk gedaan. Mijn complimenten.

    Nou lieve zus van mij, je bent het nieuwe jaar weer mooi gestart. Ik wacht vol spanning op alle mooie scrapwerkjes en foto's die je ons weer via deze blog laat zien en wij weer lekker van kunnen gaan genieten. Dank je.

    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi, ik wilde nog even zeggen dat je ontzettend leuk op de foto staat. Die muts staat je erg goed. Maar je bent ook met recht een kerstvrouwtje!! (als je begrijpt wat ik bedoel).

    Groetjes van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)