Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

donderdag 21 januari 2010

365 layout Week 1

Nou, eindelijk is dan mijn eerste 365-layout klaar. Het is van week 1 en wordt de linkerpagina. Week 2 is in de maak en dat wordt dan de rechterpagina ;-).

Dit is het geworden:


(Credits to: Designer Digitals)

2 opmerkingen:

  1. Hai, MONIQUE
    daar heb je veel werk op gehad maar het is de moeite waard geweest
    geweldig!!! groetjes t hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat heb je dat leuk gedaan. Ik had er een heel ander idee bij. Dacht dat je van elke dag en hele layuot zou maken met een heel verhaal erbij, maar dit vind ik echt mooi.
    Je krijgt zekers te weten een hel mooi boekje.

    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)