Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

vrijdag 22 januari 2010

365 Layouts week 1 & 2

Nou eindelijk heb ik ze allebei af. Poeh poeh, heb er best lang op gezeten, maar het was ontzettend leuk om te doen. Nu nog iets bedenken voor de eerste drie dagen van januari. Ik heb de pagina's even aan elkaar geplakt, zo komt het er namelijk in het foto-album ook uit te zien (als je op de foto klikt, dan wordt hij vergroot).


Credits to: Designer Digitals

3 opmerkingen:

  1. Zo, het is echt prachtig zo langs elkaar. Vind het mooi zoals het groen met tekst verspringt. Dat maakt het heel mooi. Ook vind ik het leuk gedaan met de maten van de foto's. Je hebt er echt een prachtstuk van gemaakt. Ga zo door. Nog vijftig te gaan. Ik zal ze dan ook allemaal met veel plezier bewonderen.

    Groetjes van Patricia xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel mooi zo ,maar ik kan me voorstellen dat je blij bent dat ze nu klaar zijn,en nu op naar de volgende, ik wacht met spanning af.
    groetjes t HANSELIEN xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn er toch leuke dingen op de wereld om te doen! Het ziet er gezellig uit. Het is de hoogste bedtijd maar ik wilde je eerst nog even welterusten zeggen. Is Robin nu weg, of was dat een andere dag? Voor het geval dat hij weg is, wens ik je veel warmte toe, want zonder dat melancholieke gesnurk zal het wel moeilijk slapen zijn. Nu goedenachtkusjes van mama

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)