Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 13 januari 2010

365


Bij Designer Digitals zag ik een leuk project wat ik dit jaar ook wil gaan proberen. Het heet "365 POTD" (photo of the day). Het is de bedoeling dat je elke dag een foto knipt en dan van elke week een leuke layout maakt. Je kunt er wat bij vertellen. Zo heb je aan het einde van het jaar een mooi fotoalbum met gebeurtenissen uit dat jaar.

At Designer Digitals I saw a nice project that I want to give it a try this year. It's called "365 POTD" (photo of the day). It is intended to take a photo everyday and then make a nice layout of it each week. You can tell also tell something about it. So at the end of that year you will have a beautiful album with events from that year.

2 opmerkingen:

  1. Hé hallo wat is het toch een mooie bos bloemen.
    Ik vind de kleuren combinatie erg mooi.

    Hoe lukt het met je nieuwste uitdaging. Elke dag een foto maken. Ik vind het wel echt iets voor jou. Het is een heel leuk idee. Ik wacht dan ook in spanning af naar het boekje wat je er van gaat maken.

    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique
    Wat een leuk idee is dat zeg, elke dag een foto, daar kun je inderdaad een leuke layout van maken.
    De eerste heb je al genomen, n.l. de pillen!
    Liefs T. Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)