Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zondag 17 januari 2010

Featured layout of the week




Ik kreeg vanmorgen een mailtje van Katie Pertiet van Designer Digitals, dat mijn layout "page 42" is gekozen als layout van de week! Hiermee heb ik 5 dollar gewonnen. Kan ik weer mooie digitale spulletjes van kopen. Dit is al de tweede keer dat ik deze prijs win. Wat een heerlijk gevoel. Ik ben kei trots op mezelf. 



4 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd!!!!!!!!
    Wat ontzettend knap van je.
    Ik had je gisteren al gemaild dat ik het zo'n mooie layout vond. Een layout waar je heel de dag op mee kunt maken en dan die grote foto's in stukjes gedeeld. Ik vind hem echt geweldig.
    Heel veel plezier met je leuke prijs. Koop er maar iets mooi's van zodat je je scrapwerkjes nog mooier kunt maken.
    Ben trots op je. En ik geloof goed dat je zelf hartstikke trots bent. Ga zo door!!!!!!!!

    Veel liefs van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique, hartelijk gefeliciteerd. Wow te gek!! En dat voor de tweede keer je wordt nog eens beroemd. Je kunt inderdaad trots op je eigen zijn, want je maakt hele mooie layouts. Ga zo door, want we kijken vol belangstelling naar jouw mooie werkstukken.

    Veel liefs van tante Hanselien en ome Sjonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, nou, ik heb geen zonestraaltje, maar een crea-zonnetje. Door al die virussen die je in je hebt, breng je vast nog meer warmte in je werkstukken. Straks moet je nog van beroep gaan veranderen en iets in het ontwerpen gaan doen. Ik vind het hartstikke leuk, en ere wie ere toekomt, je vader heeft er indertijd iets heel creatiefs van gemaakt. Kusjes van mama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww, dat zou ik ook zijn, wat geweldig dat een hobby zo leuk kan zijn en dan ook nog eens in de prijzen vallen wat willen we nog meer!!
    Ben helemaal trots op je, op naar de volgende prijs!!
    Liefs T.Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)