Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zaterdag 16 januari 2010

Hier zijn we weer!

Vandaag gaat het gelukkig wat beter met mij. Gisteren heb ik nog grotendeels op de bank gelegen en vandaag voelde ik me een stuk fitter. Misschien dat de medicijnen nu eindelijk aan beginnen te slaan. Het hoesten wordt ook iets minder. Maar ik heb al eerder gedacht dat ik wat op aan het knappen was, om vervolgens weer een "afknapper" te krijgen.



Afgelopen donderdag waren ons pap en ons mam op visite gekomen. Dat was zo'n leuke verrassing. Ze waren met de trein gekomen.


Een hele reis dus. 's-Avonds hebben we gezellig met zijn allen gegeten en nog wat gebuurt en toen moesten ze alweer naar huis toe. Het was heel vermoeiend, maar ook heel fijn.





Vandaag heb ik nog een layout voor ons vakantie-album van Turkije gemaakt en een layout voor de Design your life cursus van Cathy Zielske.



Meer heb ik even niet te vertellen. Fijn weekend nog allemaal.

3 opmerkingen:

  1. Ben blij dat het weer wat beter met je gaat. Het is niks zo lang ziek zijn en dan ook nog als het buiten zo mooi is en je dan geen wandeling kunt gaan maken en mooie foto knippen. Zonde!! Hoop dat de medicijnen nu echt zijn werk gaan doen en je vlug opknapt.

    Was zeker wel een verrassing toen ons pap en ons mam op bezoek kwamen en dan ook nog met de trein. Het is altijd fijn als ze er zijn dan voel je niet zo ziek en alleen hé. jaja wat moeten we toch zonder ze. Moet er niet aan denken. Het zijn twee hele grote schatten.

    Wat heb je toch weer twee mooie layouts gemaakt. Die van Turkye beschrijft hoe jullie jullie dag beleeft hebben en dat heb je mooi weergegeven. Vind het mooi zo met die kleine foto's en dan een grote foto er tussen die dan uitdrukt waar jullie jullie dag doorgebracht hebben. Ook vind ik het leuk gedaan om een grote foto met kleine een geheel te maken. Goed idee. Echt een mooie rustige layout die alles verteld. Knap gedaan.

    En dan nog die andere prachtige layout. Die vind ik echt prachtig. Je hebt een hele mooie kleurencombinatie uitgekozen en dan de zwartwitfoto's die springen er mooi uit. Jullie staan er allebei kanp op. Echt heel leuk gedaan. Het is een mooi begin voor het 365 dagen-album die je gaat maken.

    Nou je hebt weer prachtige dingen gemaakt en hele leuke foto's erbij gezet. Vond het weer leuk om het te mogen lezen.

    Kusjes van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK BEN BLIJ DAT HET NU WEER WAT BETER MET JE GAAT, KUN JE HOPELIJK OOK WEER LEKKER NAAR BUITEN WANT DAAR DOE JE TOCH WEER WAT WEERSTAND OP.
    OOK FIJN DAT PAPA EN MAMA BIJ JE ZIJN GEWEEST(LEUKE FOTOS VAN ZE)JA DAT DOET TOCH GOED HE.
    PATRICIA IS ZOJUIST HIER GEWEEST EN HEEFT ME UITGELEGT HOE IK EEN REACTIE MOET PLAATSEN DUS IK BEN BENIEWD OF HET ME NU LUKT
    KNUFFEL VAN TANTE HANSELIEN .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello!

    Hoop dat het nog wat beter gaat, weet niet of je alweer aan het werk bent zo ja, dan wens ik je veel succes en hoop dat je het rustig aan kunt doen.
    Liefs t.Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)