Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 13 januari 2010

In de lappenmand


Ik was maandag weer gaan werken, tenminste ik deed een poging, want toen ik op het werk kwam voelde ik me helemaal niet goed. Ben toen naar huis gestuurd en gisteren ben ik bij de dokter geweest. Ik blijk een luchtweginfectie te hebben. Heb nu een kuurtje gekregen en pilletjes die het hoesten moeten onderdrukken.

Heb vannacht weer eens lekker geslapen, maar vanmorgen moest ik evengoed weer flink hoesten. Van de antibiotica word ik misselijk, maar goed het is maar voor 7 dagen. Dat moet wel vol te houden zijn!

3 opmerkingen:

  1. Maar maar wat een pech toch. Hoesten en hoesten dat is altijd zo erg hé. Hoop maar dat je met dit kuurtje vlug opknapt en weer allerlei leuke dingen kunt doen, want je bed en de bank zul je nu wel lang genoeg gezien hebben denk ik zo. Wens je dan ook heel veel beterschap toe.

    Een stevige krachtige beterschapkus van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verdikkeme das niet mis zeg!

    Heb je het benauwd? Dit moet je wel goed uitzieken hè, vervelend dat je er misselijk van wordt maar inderdaad, de kuur duurt wel 7 dagen en je zult het meemaken, na een paar dagen ga je opknappen maar even goed vervelend voor je werk, je moet zo maar denken als je je niet lekker voelt dan werk je ook niet naar behoren dus nog even een weekje uitzieken en hopla, je kunt er weer tegen aan!!
    Ik hoop dat je weer snel opknapt, een hele dikke kus van mij en tot horens,
    Liefs T. Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HALLO MONIQUE NOU PROBEER IK HET MAAR ZO WANT IK HEB AL EEN PAAR KEER GEPROBEERD OM HET VIA SCRAP TE REAGEREN MAAR DAT LUKTE HELAAS NIET.
    MAAR WAT MAAK JIJ MOOIE DINGEN ZEG EN WAT EEN GEWELDIG IDEE OM VAN ELKE DAG EEN FOTO TE MAKEN EN DAN TE VERWERKEN DAT ZAL EEN LEUK BOEKJE WORDEN OP HET EIND VAN HET JAAR.
    MAAR HOE GAAT HET NU MET JE? AL WAT OPGEKNAPT HOPELIJK WEL WANT DAT IS NIKS HE ZIEK ZIJN.
    BIJ ONS GAAT ALLES GOED GELUKKIG! EN DAT HOPEN WE ZO TE HOUDEN.
    GROETJES TANTE HANSELIEN.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)