Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

dinsdag 19 januari 2010

Leuke post


Toen ik vandaag de post bekeek, had ik een hele leuke verrassing! Een zelfgemaakt kaartje van ons Patricia.
Ik heb haar meteen gebeld om te zeggen hoe leuk ik het vond. Hij was met liefde gemaakt, maar dat had ik wel gezien!




Gisteren waren ons pap en ons mam op bezoek geweest. We hebben weer gezellig met zijn allen gegeten. Dat bevalt wel goed. Ze waren nu met de auto gekomen. Scheelt toch wel een heel stuk qua reistijd!





Ben vanmorgen naar de dokter geweest. Mijn luchtweginfectie is nog steeds niet over (wel minder). Heb nu een nieuw kuurtje gekregen voor 3 dagen. Ook moet ik bloed laten prikken en urine laten testen. De dokter wilde meteen even alles checken, aangezien ik zo moe blijf. Dus weer even afwachten!

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je met mijn speciaal theezakje beter zult worden. Ik heb je dan ook een kop vol beterschapgroetjes gestuurd. Misschien dat het helpt. En dan het bezoekje van ons pap en ons mam dan moet je nu toch echt opknappen. Wat wil je nog meer als je ziek bent.
    Hoop wel dat het nu beter gaat met het nieuwe kuurtje. Rust maar goed uit en ga op zijn tijd lekker liggen op de bank of in bed.

    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HALLO MONIQUE, JA DAT IS WEL GEZELLIG ALS JE ZO,N POST KRIJGT DAT HEEFT JE ZUS MAAR MOOI GEMAAKT HE ,JA DIE KAN ER OOK WAT VAN VIND IK.
    HOPELIJK GAAT HET NA DEZE KUUR BETER MET JE EN HET IS OOK HEEL GOED DAT ZE ALLES GOED CONTROLEREN.DOE HET MAAR RUSTIG AAN WANT HET HEEFT TOCH ZIJN TIJD NODIG.
    WAT EEN LEUKE FOTO VAN MIJN BROER ECHT EEN LIEVERD HE.
    VEEL GROETJES VAN T HANSELIEN.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)