Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 10 februari 2010

Project 365, week 3 & 4

Het heeft even geduurd, maar nu is dan toch ook week 3 en 4 af. Het is erg leuk om te doen, alleen moet ik ontzettend opletten dat ik niet vergeet om foto's te knippen!! Zonder foto's geen project he ;-).

Credits to: All Designer Digitals

3 opmerkingen:

  1. Zo zeg wat een mooie layouts toch weer en wat zien ze er lekker uit. De chocolade....mmmmmmm heerlijk heb er al weken geen gehad nu ik aan het lijnen ben en nu kijk ik er recht tegen aan. mjammie mjammie en dan niet te vergeten de pan met eieren. We zijn er met zijn drietje (Anouk, Mirthe en ik) eens goed voor gaan zitten en met water in onze mond naar de hele dooiers gekeken. Hoe is dat toch gelukt om ze allemaal heel in de pan te krijgen. Ben altijd al blij als ik een hele dooier er in krijg, want Anouk is zo verslaagd aan een ei met hele dooier. Ze eet dan met een lepel eerst de dooier op en ziet haar dan genieten van haar hapje. Dus we vinden deze layouts dan ook verrukkelijk om naar de kijken. Verder heb je de weken erg mooi verwerkt en leuke foto's gemaakt. Ik had nooit verwacht dat het zo leuk en mooi zou zijn. En je hebt ook een leuke herinnering wat je in een jaar allemaal gedaan hebt. We wachten dan ook weer in spanning af naar de volgende twee weken.

    Liefs van Anouk, Mirthe en Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo wat heb je toch weer iets moois van gemaakt!
    het is altijd een genot om naar te kijken je kunt je zelf weer een schouder klopje geven .
    heel veel groetjes van t hanselien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het weer ontzettend leuk geworden. Echt iets om later nog eens terug te kijken.

    Kusjes van mama.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)