Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

maandag 15 februari 2010

Project 365, week 5 & 6

Het gaat als een trein. Alweer 2 weken om. Ik heb voor februari een andere stijl gekozen. Zo wil ik dat dus elke maand doen (denk ik). Ik was bij 3 dagen vergeten om een foto te knippen. Dus ik heb ietwat gesjoemeld, maar dat mag de pret niet drukken! Als je op de foto klikt, wordt hij vergroot weergegeven.


Credits: All Designer Digitals

2 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee om iedere maand een ander stijl te gebruiken. Wat heb je veel meegemaakt en gekregen. Ik vind het wel een goede combinatie om eerst heerlijke m&m-tjes te plaatsen en dan een foto dat je aan het sporten bent. Tja dat moet wel na het eten van al dat lekker. Het "ijsje" van Robin ziet er ook verrukkelijks uit. Dat hij een ijsmonster was dat wisten we al, maar het is wel eens leuk te zien hoe bescheiden hij het op kan scheppen. Wat me het eerste op viel aan deze layout waren de laarzen die zo mooi op een rijtje stonden dat is inderdaad een foto waard.

    Mirthe was heel erg blij met de kaart die ze gekregen had. Hij staat nu nog te pronken op de kast beneden, maar hij zal zo wel naar boven gaan naar haar kamer waar hij op haar nachtkastje wordt gezet. Toen ze die kaart hadden gekregen zijn ze weer meteen aan de knutsel gegaan om andere mooie dingen voor tante Monique te maken. Ze vinden het altijd fijn dat je na dat je post gekregen hebt belt om ze te bedanken. Maar het leukste is natuurlijk dat ze dan ook een zelfgemaakte kaart terug krijgen.
    Op de fiets naar het werk is inderdaad erg sportief, want je moet toch een eind fietsen. Alle beweging is goed en help de pondjes na het eten van de m&m-tjes te verwijderen. Je haren ingevlochten, wat knap van je. Jammer dat het niet lang hield. Anouk weet haar en Mirthe wel uit te nodigen hé. Ze waren er dan ook helemaal klaar voor om zaterdag naar jullie te gaan. Kon niet vlug genoeg. En ze hebben het fijn had je me gemaild. Maar ik had dan ook niet anders verwacht. Tjeetje die knie van Jessie ziet er niet zo mooi uit, maar ja als je geen carnavalsbroek hebt dan is een valpartijtje natuurlijk altijd een goed idee om zo een leuke broek te krijgen. Wat versiersels er op en walla de broek is af. Het zijn weer mooie weken geweest. Op naar de volgende! Dat zal wel een hele speciale worden, want in een van die weken is het groot feest!!! Kijk er al naar uit.

    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique,
    ik kan alleen maar zeggen dat ik het echt geweldig vind wat je maakt, zo zie je dat je toch veel mee maakt in een paar weken tijd het ziet er gezellig uit ,Robin met mooie bloemen! gezellig met de kinderen ja want die boffen toch wel met zo,n ROBIN en tante MONIQUE maar dat weten ze ook wel .
    PATRICIA had voor ons ook een hele mooie valentijns kaart gemaakt, dat vonden we echt zo lief ze is ook zo,n schat! ik kijk weer uit naar je volgende project veel liefs en groetjes van t hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)