Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

vrijdag 5 maart 2010

Ben ik weer!

Zo, ik heb even een drukke tijd achter de rug. Vorige week lekker mijn verjaardag gevierd. Het was erg gezellig en ik ben schandalig verwend. Heerlijk he! Heb veel leuke kaarten en cadeautjes gekregen. 


Afgelopen woensdag ben ik bij ons Patricia op bezoek geweest. We hebben samen gescrapt, nou ja, eigenlijk meer gebuurt, maar dat mag de pret niet drukken. Het was gewoon KEI gezellig. Ik heb mijn mooie Zutter B.I.A. uit kunnen proberen en mijn I-top bradmaker. Ze zijn allebei prachtig! Ons Patricia heeft allemaal foto's geknipt en daar kan ik dan mijn eerste boekje van maken, die ik dus ingebonden heb met de Zutter. Cool!!


Vergeet ik bijna te vertellen dat 's-avonds ons pap en ons mam op visite waren gekomen. We hebben gezellig samen boerenkoolstampot gegeten en die was toch lekker! Daarna nog gezellig samen de avond doorgebracht. Het was echt een fantastische woensdag. Daar kan ik nog lang op teren. 


Donderdag met Robin een stuk wezen wandelen. Even wezen kijken wat ze bij de brandweerkazerne gemaakt hadden. Dat bleek dus bestrating en stoplichten te zijn. Ben benieuwd of de weg deze week weer opengaat. Daarna nog even snel door de Intratuin gelopen (even kleine pitstop...of eigenlijk pisstop...ha ha ha gemaakt). Toen naar de friettent gewandeld en schandalig gesmuld. Jammie. Toen weer terug naar huis gewandeld. Hopelijk was al dat wandelen voldoende om de frietjes er weer af te lopen. 


Van de week heb ik ook nog wat layouts gemaakt: 


Credits: all Designer Digitals

2 opmerkingen:

  1. Hallo, ik heb eerst even een brok in mijn keel weg moeten slikken vanwege de layout van onze Donja. Wat is hij mooi en wat komt onze Donja goed naar voren. Het is gewoon echt Donja zoals ze er op staat. Ik mis haar nog steeds en deze layout geeft me dan weer een warm gevoel van binnen. Hij is echt geweldig!!!

    Ook de monkey-layout is ontzettend mooi. Wat hebben ze toen toch genoten. Je hebt er een mooie kleurencombinatie van gemaakt en de boom en de aap komen zo mooi uiten is er echt heel leuk bij. Mooi gedaan.

    De layout van Marilyn Monroe hadden we woensdag bij mij samen zitten kijken. Je hoeft alleen al naar de foto's te kijken dan zie je al dat je een enorme fan van haar was/bent. Ja ik vind hem echt mooi. (vooral die bloemenknoopjes wat zijn ze schattig hé). Wat hadden we het woensdag gezellig! Ik was zo aan het genieten en we waren je nieuwe scrapaanwinsten zo aan het bewonderen dat ik gewoon vergat te scrappen, maar dat heb ik donderdag ingehaald en na een jaar heb ik de andere helft van mijn schaatslayout afgekregen. Allemaal dankzij jou dat je gezellig bij mij kwam scrappen. Dat was echt een verrassing. Natuurlijk moest ik toen je met je nieuwe aanwinsten aan het stunten was er foto's van knippen en ik hoop dat ze goed gelukt zijn om ze in een boekje te verwerken.
    Ik hoop dat we zo'n dag als woensdag nog vaak over zullen doen want het was super gezellig. Bedankt dat je naar mij toe gekomen was. Je bent een zus uit duizenden.

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,monique
    wat heb je dat weer mooi gemaakt
    eigelijk ben je deze zin wel gewent maar ik meen het wel.

    en wat fijn om te horen dat je een fijne verjaardag hebt gehad.

    heel veel groetjes en liefs van tante.Hanselien

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)