Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

dinsdag 16 maart 2010

Nagels knippen

Credits: all Designer Digitals


Ik was gisteren oude foto's aan het bekijken en bij deze foto waar ons pap mijn nagels aan het knippen is had ons mam aan de achterkant geschreven:


Dat vond ik natuurlijk wel leuk om te lezen en dacht, ik ga hier een layout van maken! Mama, leuk dat je dit zo gedaan hebt; ik wist namelijk helemaal niet dat ik dat zo fijn vond!

2 opmerkingen:

  1. Wat is ie weer mooi zeg!! Je hebt de foto zo heel goed uit laten komen. Ik vind je er zo schattig opstaan en ons pap is zo intensief je nagels aan het knippen. Je kunt zien dat je geniet, je straalt helemaal. Ik wist niet dat je dat zo fijn vond. Wat was je toch een knap ding.
    Door de oranje rand om de layout vind ik dat de foto helemaal naar voren komt. Ik vind het ook leuk dat je aan een kant van de foto het bruin terug hebt laten komen. Ja ik vind het echt heel mooi gedaan. Ook die krul hart vind ik mooi. Je hebt er weer een prachtig "Werkstuk" van gemaakt.

    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo ja zo ken ik je nog wel
    eigelijk ben je niet veel veranderd
    je kunt nog altijd aan je zien als je ergens
    van geniet.
    en ik kan alleen maar weer zeggen hoe mooi ik het vind wat je hebt gemaakt.
    groetjes t Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)