Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zaterdag 20 maart 2010

Nieuwe brillen!

Hallootjes, mijn nieuwe brillen zijn binnen!!!










En de kikkers waren in een "Love" mood (lees sex...)




En de laatste van mijn kanjer, hij is met zijn neus tegen een hark gebotst. Resultaat: 




Dit was het weer voor vandaag! Doei allemaal en een fijne dag nog.

4 opmerkingen:

  1. OOOooooowwww wat mooi zeg. Hij staat je geweldig!!!
    In het echt zal het zekers te weten nog mooier zijn. Maar ik zal toch nog echt even geduld moeten hebben tot morgen.
    Liefs van je zusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja je zei het al tegen mij. Nog niet reageren, ben nog niet klaar, maar ik was zo onder de indruk dat ik gewoon niet kon wachten.

    Die andere is ook super. Kan gewoon niet kiezen welke het mooiste is. Nu kun je eens lekker afwisselen en je kleren met je brillen combineren. Ik vind het een super idee dat je twee brillen genomen hebt. Nu wordt het dus dubbel mijn nieuwsgierigheid bedwingen tot morgen. Ik vind ze allebei ontzettend mooi staan. Mijn complimenten. Je bent nu nog knapper als dat je al was.

    Ojee die kikkers toch. Ze kunnen er wat van!!! Wat zal het straks gezellig worden in jullie vijver. Anouk en Mirthe kunnen dan weer volop genieten met het kijken en misschien wel vangen van de kikkers.

    Maar Robin toch! Wat heb je nu weer gedaan. je weet toch dat een hark altijd terug komt. Wat dacht je, Monique een ander uiterlijk dus ik ook!
    De volgende keer toch maar niet meer doen. Ach een voordeel, nu kan Monique je lekker verwennen. Laat het allemaal maar toe en geniet ervan, want Monique kan je goed verzorgen en dan verdwijnt het grieperige gevoel des te eerder en ben je zo weer helemaal gezond.

    Het waren weer mooie en leuke foto's.
    Veel liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, heb ik daar even een dochter die weer helemaal aangepast is aan de nieuwste mode. Leuk zie je er uit. Papa zei al, Wat heb ik toch een hippe dochter, maar van de neus van Robin was hij helemaal kapot en dat niet alleen, hij lachte zich te pletter.
    Nou, je hebt het zeker allemaal goed meegekregen van die kikkers met een splinternieuwe bril op. Je stond er zeker met je neus bovenop. Nu ja, beter als op een hark, want hier van kun je nog wat leren. Ik kan zo niet zeggen, welk montuur ik het mooiste vind, zo te zien het tweede, maar met foto's is dat moeilijk te zeggen, dus kom ik morgen ff naar Tegele om zelf te kijken. Zag je dat ik de letter n vergeten was achter Tegelen, dan het het brilletje het. O ja, ik had ook nog een leuke lay-out gezien en die wil ik morgen ook nog beter bewonderen. Knuffeltjes van ons en voor Robin: Soms op een bepaalde leeftijd kan een brilletje wel eens helpen als je de hark niet meer ziet, is het niet om beter te kunnen kijken dan kan bij een terugvallend reactie-vermogen dat brilletje in ieder geval de grootste klappen opvangen. Welterusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo hallo zo dat zijn alle twee mooie brillen
    ome Sjon vond de eerste bril het mooist
    ik kan het zo niet zeggen vind ze alle twee mooi maar ik heb altijd moeite met kiezen.
    och Robin toch ik dacht dat zoiets alleen Sjon over kwam maar leuk is anders he,en het duurt weer een tijdje voor het helemaal is genezen.

    een fijne zondag en groetjes van ons.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)