Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 31 maart 2010

Stierenvechten

Gisteren nog een layout voor onze vakantiealbum gemaakt. Dit vond ik zo gezellig. Jessie was net aan het doen alsof hij aan het stierenvechten was. Het zijn erg leuke foto's geworden en die moesten dan ook gescrapt worden!




Vandaag heb ik met ons Patricia wat gepoetst op de camping, zodat ons pap en ons mam daar wat minder werk mee hebben. Het was erg gezellig samen en de tijd vloog voorbij. We kregen helaas niet alles af, want ons Patricia moest weer op tijd weg omdat ons Mirthe naar de communieklas moest. Ja ja, die communie is ook alweer bijna. Zal nog eens gauw op pad gaan om cadeautjes te kopen. En ook voor Jessie niet te vergeten, die wordt al bijna 13!!!!! Ik zie hem nog zo voor me als 8-jarig manneke, toen ik hem leerde kennen. Nou, hij is een flink stuk gegroeid en al echt een stoere knul.


Afgelopen zaterdag had ik met ons Patricia nog een leuke workshop gevolgd in Doorn. We hadden een boekje gescrapt en een paasei versierd. En natuurlijk erg leuke scrapspulletjes gekocht!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Ja het is echt een mooie layout. Ik vond het super dat je mijn mening wilde weten en die heb ik met alle plezier gegeven. Ik vind hem zo mooi!! Het zijn dan ook wel mijn lievelingskleuren die je er in verwerkt hebt. Jaja Jessie is echt een stoere knul, maar als hij het maar zo doet en niet met een echte stier dan vind ik alles goed. Moet er niet aan denken at hij voor een stier komt te staan. Tjongejonge wat zou hij dan moeten rennen. Alhoewel als je hem zo ziet dan denk ik toch wel dat hij een stier aan zou kunnen. Ook vind ik de stier zo leuk neer gezet, het is net of hij Jessie net met een hoorn getikt heeft en Jessie ervan omhoog springt en dat die stier dan denkt tjonge jonge waar maakt hij zich nu druk om zo'n klein prikje!!

    Ik vond het ook heel fijn op de camping. Het zonnetje scheen er lekker alleen af en toe een flinke windvlaag. We hebben de caravan al een heel eind schoon zodat ons pap en ons mam weer een fijne zomer te gemoed kunnen gaan. De tijd vloog inderdaad voorbij, maar het was dan ook wel gezellig om met zijn tweetjes te poetsen. Vind het altijd zo fijn om dingen met jou te doen. Maakt niet uit of het scrappen of poetsen is, als we maar lekker samen zijn. Netzoals afgelopen zaterdag dat we samen een boekje en een chocolade-ei in elkaar geknutseld hebben. Dat was zo'n gezellige dag. Tja het boekje was wel even aanpoten en vond het een heel goed idee dat je voorstelde om dat als eerste te doen, want wat van die inspanning (jaja scrappen moeten ontspanning geven maar ja af en toe dus niet) wordt je wel moe. En als afsluiting van de workshop lekker geshopt en leuke dingen gekocht. Heerlijk hé zo'n dagje!!!! Dat is dan ook echt een dagje voor ons samen. Onze zusjesdag waarvan ik hoop dat er nog vele volgen.

    Heel veel liefs van Patricia *Ü*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hai ik dacht van de week nog dat het al een tijdje geleden was dat je een mooie layout gemaakt hebt, maar.... weer eer van je werk hoor en Jessie word echt een stoere vent he.
    wat lief van jullie dat je op de camping zo gepoetst hebben daar zullen ze wel blij mee zijn .
    ik had wel het paasei van patricia gezien en nu die ook van jou echt mooi!
    was zeker ook heel leuk om te doen jullie stralen er tenminste helemaal van.

    fijne paasdagen en groetjes tante Hanselien

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)