Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

woensdag 10 maart 2010

Zusjes


Credits to: Designer Digitals

Deze layout heb ik speciaal voor ons Patricia gemaakt omdat ik zoveel van haar hou! Ze is de beste zus die iemand zich maar wensen kan en ik heb het geluk dat ze dus mijn zus is!

2 opmerkingen:

  1. WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW Enz enz enz.

    Wat is hij prachtig.
    Je hebt er weer een waar kunstwerk van gemaakt zeg. Ben weer ontzettend trots op je.
    Helaas kan ik niet heel de tekst lezen, maar ik zie wel dat het hartsverwarmend is.
    Heb je weer allemaal nieuwe embillisments?? Die bloem is ook mooi. Leuk hoe je alles zo bij elkaar hebt gedaan.
    Heb nog eens goed zitten kijken, maar die bloem is het papier Wat je gebruikt hebt. Heel mooi papier. Tjee ik vind hem echt mooi.
    Denk dat ik die op mijn bureaublad ga zetten. Daar heb ik ook die andere op staan die je ooit eens van onze beurs/cursus aankopen hebt gemaakt.
    Ja ik ga deze er ook bij zetten dan zie ik hem regelmatig.

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo hallo! zo dat zijn mooie woorden die je over je zus zegt,en ik weet dat je het meent,
    het is ook een hele mooie foto van jullie samen.
    en wat heb je het weer mooi in elkaar gezet je moet er toch maar opkomen geweldig!!

    liefs T Hanselien

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)