Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

maandag 31 mei 2010

Het vakantiealbum is af!!!

Het was een hele klus, maar wel een leuke!

Ik heb het album vandaag besteld bij Blurb. Ik ben zo benieuwd hoe het eruit zal zien. Ik hoop dat ik hem over een week binnen krijg. Het is zo spannend.

Voor wie interesse heeft, kan hier via deze link zien hoe het geworden is (klik op Full Screen voor groter beeld):




Dit was het weer voor vandaag.

***********

Schijnbaar werkt de link niet. Mogelijk dat deze link wel werkt:
http://www.blurb.com/books/1391970

1 opmerking:

  1. WOW wat een prachtig album!!! Het is echt een album wat je wilt blijven kijken. Je kunt gewoon weg dromen hoe fijn het daar is als je naar al die pagina's kijkt. Zou er zo een vakantie naar toe boeken. Ja ik ben ontzettend trots op je werk en vind het super hoe je het gemaakt hebt. Vooral omdat ik weet hoeveel werk je er aan gehad hebt, maar het is zeker de moeite waard. Op naar het volgens album.

    Veel liefs van je trotse zus die het leuk vond om je af en toe te helpen met een keuze te maken wat je het beste kon doen. Heb het graag gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)