Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

donderdag 13 mei 2010

Op stelten lopen


credits to: Designer Digitals (Katie Pertiet - Ali Edwards - Anna Aspnes)

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat op mijn blog heb geschreven zag ik. Ik moet dat toch maar weer eens wat vaker gaan doen! Hier alvast een layout die ik gemaakt heb van mijn poging om op stelten te lopen. Gelukkig lukte het nog steeds! 

5 opmerkingen:

  1. Hoi Monique, wat doe je toch allemaal? Benen breken of ben jij nog zo lenig? Ik weet niet of ik dat nog zou durven hoor.
    Wel erg gezellie hoor.

    xxx Auntie B.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha lieve zus,
    Zat heel de dag al te kijken of je al iets gemaakt had. Maar kon steeds niks ontdekken. Was aan mijn huiswerk begonnen en net dacht ik laat ik eens kijken of ze iets gemaakt heeft vandaag en ja er staat weer iets op. En nog wel een hele leuke layout. Je kunt het nog steeds goed en ook nog met hoge hakken. Daar waren ze het meeste van onder de indruk. Niet dat je met hoge hakken op de stelten stond, maar dat er gaten in het gras van kwamen toen je van de stelten afsprong. Als je zo de blik van Anouk ziet dan zie je dat ze ontzettend trots op je is. Ze vinden het zo leuk als je die dingen nog doet. Net zoals mee turnen met hun. Dat laat ik dan ook maar aan jou over, want ik was toen als een stijve hark en nu nog erger. Dus ik zou zeggen laat je maar lekker gaan als je nog dingen wilt doen die je vroeger ook kon. Wij weten dat je dat kunt.

    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique
    Wat een kunst om op die stelten te lopen ik vind het knap van je, dat je dat nog durft.
    Wat ik nog knapper vind is dat je er weer een mooie layout van hebt gemaakt!!
    Je bent goed bezig geweest!
    Liefs T, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo hallo wat gezellig dat je er weer bent
    ik heb je gemist!
    wat heb je weer een mooie layout gemaakt ja dat kun je hoor.
    en lef heb je ook om met die hoge hakken op die stelten te staan en nog te lopen ook petje af hoor!
    liefs tante hanselien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ja, aan reacties geen gebrek. Er is er maar een die standaard ontbreekt en dat ben ik dus, ja, nooit meer raden, je moedertje. Hoe dat zo komt?
    Gewoon omdat ik met stomheid geslagen ben. Ben je mijn dochter wel? Al die lichamelijke en knutsel talenten, je hebt daarvan niets van me meegekregen, maar misschien ben je wel een dochter van je vader, die heeft knutseltijd en artistiek denkvermogen genoeg. Ik hou desondanks, of misschien juist wel daarom, toch heel veel van jou. Kusjes van mama

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)