Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

dinsdag 8 juni 2010

Nieuwe layout (Mount Shasta)

Ik heb eindelijk weer eens een "gewone" layout gemaakt en even niet aan een vakantiealbum gewerkt. Dat was al even geleden zeg! Heb hem net op Designer Digitals.com geplaatst.

Mount Shasta, California, USA



http://www.designerdigitals.com/digital-scrapbooking/ideas/showphoto.php?photo=131931&cat=all&limit=last1

Waarschijnlijk komt morgen mijn vakantiealbum van Turkije binnen. Vind het toch zo spannend. Ik hoop dat hij heel mooi geworden is. Helaas werkte de link schijnbaar niet, alleen bij mij wel, maar dat komt misschien omdat ik het boek geplaatst heb???

Groetjes allemaal en tot blogs!

3 opmerkingen:

  1. hallo Monique wat mooi watje weer gemaakt hebt!
    ik heb nog steeds je vacantiealbum van Turkije niet gezien want ik krijg die link niet open
    maar ik word steeds nieuwsgieriger en ik hoop voor jou dat je album heel mooi is.

    liefs en groetjes van T Hanselien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi, wat een mooie aparte layout! Toch is het mooi als je er karton in verwerkt. Vooral als het zo geribbeld is. Vind het mooi uitkomen op de foto. De berg komt nu extra naar voren . Leuk gedaan. Ook vind ik de scheuren in het papier goed tot zijn recht komen. Past precies bij het gescheurde karton. Ja ik kan niks anders zeggen als dat het een pracht layout is.

    Moest meteen denken toen ik deze layout zag dat wij ook het karton moesten scheuren bij dat boekje van het chocolade-paasei. Toen hadden we zoiets van een boekje met gescheurd karton? Terwijl het achteraf een kei leuk boekje werd. Was wel even uitpuzzelen dat je het goed scheurde, maar het was zeker de moeite waard. Dat zie je wel in deze layout.

    Geloof gped dat het heerlijk was om even gewoon lekker te frubbelen. Even wat anders!! Nu nog een keertje een echt scrapwerkje, ik hou me aanbevolen.

    Heel veel liefs van Patricia *Ü*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique
    Hoe doe je dat toch, wat een kunstwerk!
    Ik snap er niets van, ik vind het geweldig dat je dit voor elkaar krijgt.
    Grandioos!
    Liefs T.Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)