Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zaterdag 25 september 2010

Foto's

Wat is het leuk om foto's te maken. Robin heeft een paar mooie gemaakt en ik ook (vinden we zelf dan hè).










Ik kan het niet uittesten nu, maar ik denk als je op de foto knipt dat hij dan groter wordt (en dat is ook mooier vind ik).

Doei!!!!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Wowwie wat een ontzettend mooie foto's. Dat zijn nou de foto's die ik ook zou willen knippen, maarja dan moet je wel geduld hebben en niet meteen het knopje indrukken zoals ik altijd doe ;-P
    De foto's geven de kleinste details weer. Vind het zo mooi. Als je bv de foto ziet met die wesp en je vergroot die dan komt de wesp helemaal naar voren. Echt prachtig.
    En wat heb je een super mooie jas. Hij staat je echt geweldig!!!!
    Volgens mij beviel de fietstocht goed, want je straalt helemaal! *Ü*
    Het zijn echt prachtige foto's.
    Hier kun je nog eens mooie layouts mee maken.
    Dan worden ze misschien nog mooier wat natuurlijk haast niet kan, want je bent echt een natuurtalent in je hobby.

    Lieve groetjes van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hallo , wat een mooie foto,s ,
    ja en vooral de actie foto van jou dat kunnen jullie wel dat moet gezegd worden.
    o en als je op de foto klikt dan word hij inderdaad groter echt mooi.

    liefs van ome Sjon en mij

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)