Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

zondag 26 september 2010

Herfstlayout

Mijn herfstlayout.

Credits; 
Kristin Cronin-Barrow - A month at a time collection
Heather Roselli & Tracey Howard - Fall Forest
(klik op de foto om hem te vergroten)

Vandaag heb ik een flinke stapel was weggestreken en Robin heeft in de tuin gewerkt. Ik heb tussendoor wat koffie voor hem gezet. Ook heb ik weer foto's van de tuin gemaakt. Het was een heerlijke relaxdag. Morgen weer werken, wat vliegt het weekend toch voorbij. Echt niet normaal....

 Robin druk bezig
 Onze spikkel
Tijd voor een bakkie koffie
Geranium 

 Een koolmeesje komt gezellig eten
Ha, onze kikker is er ook weer 
Prachtige bloem, ik weet helaas niet hoe ze heet. Anders zou ik er nog wat bijkopen!

Deze mooie roosjes heb ik afgelopen vrijdag van ons pap en ons mam gekregen: 


En nog een vakantielayout van onze fietstocht in San Francisco.


Zo, de droger is klaar, dus nu gaat ik het laatste beetje was wegwerken en dan zal het wel bedtijd zijn!

Doei doei.

5 opmerkingen:

  1. Hallo, je hebt geen scrapdip merk ik. De prachtige layouts vliegen me om de oren. Wat is dit een mooie zeg. De kleuren zijn echt mooi. Je hebt er weer een hele sprekende layout van gemaakt. Vind het leuk dat je de foto's aan een kant hebt gehouden zo komen ze nog mooier uit. Je hebt het ook leuk gedaan door in het midden die bloem met het uiltje te plaatsen. Nu heb je de lijn doorbroken netzoals we in een cursus van Moniek Jannink geleerd hebben. Vind de grasborder onderaan echt heel leuk gemaakt. Denk dat het daardoor helemaal af is.
    Het zijn trouwens prachtige foto's. De herfst is wat dat betreft een prima maand om foto's te knippen door al zijn verschillende kleuren. Ja hij is echt mooi!

    En wat een leuke foto's heb je weer geknipt vandaag. Robin zit lekker te genieten volgens mij van een kleine pauze. Als ik het zo zie lijkt het wel of het bij jullie prachtig weer was terwijl het hier best somber was. We zijn er dan ook niet op uit gegaan vandaag.
    Wat leuk al die dieren bij jullie in de tuin. En dat je er dan ook nog eens zo'n mooie foto's van kunt knippen. Heerlijk gewoon.

    En dan de laatste foto's, ik zat eens goed naar die fiets te kijken. Dacht dat het je nieuwe fiets was, maar toen zag ik dat Robin dezelfde zadel had en toen drong het door dat dit foto's van een vakantie in het buitenland was. Ja kun je zien dat ik niet alles gelezen heb hahaha, want het staat er echt onder gedrukt dat het een fietstocht in San Francisco was. Natuurlijk zie je het aan de foto's dat het niet hier is.

    Ik vind dat altijd zo mooi hé. Gewoon een hele dag verwerkt op een pagina. Vind dit een mooie layout. Lekker rustig en het verteld zoals ik al zei alles.

    Jammer dat het weekend weer voorbij is. Dat gaat inderdaad altijd veelste vlug.

    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Ik kan maar een ding zeggen, dat ik hier een heel fijn warm en vrolijk gevoel van krijg, dit moest ik even kwijt, voortreffelijk gedaan!
    Tot donderdag!!
    Liefs t. mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique ik
    ben net klaar met mijn werk en heb net wat ge eten dus kan ik er weer tegen.
    prachtig die lay-out,s die je hebt gemaakt
    en mooi jullie tuin foto,s o en de bloem die je zo prachtig vind wat ook zo is
    (heb hem ook) dat is een Japanse anemoon
    .veel liefs van tante Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,

    Je hebt er weer een kunstwerk van gemaakt. Prachtig en ook die foto’s zijn zo mooi.

    Liefs Auntie B. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto´s Monique en wat maak je toch mooi scrap-werk.
    Het zijn echte kunst stukjes en ik denk heel veel werk maar ook leuk om te doen.
    Het is hier nog steeds prachtig weer.
    Gisteren naar het strand geweest en s´middags wezen bridgen.
    Was de verjaardag van jullie pap leuk geweest?
    Jammer dat we daar nooit bij kunnen zijn.
    Groetjes aan Robin.
    Tante Rian

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)