Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

vrijdag 24 september 2010

Nieuwe layout

Ik ben nog steeds bezig met het vakantiealbum van 2007, maar heb ook een paar andere layouts gemaakt.

 Credits: Kristin Cronin-Barrow
 Credits: Designer Digitals
 Credits: Designer Digitals
 Credits: Designer Digitals
Credits: Designer Digitals

Wat is het toch heerlijk om te scrappen!

1 opmerking:

  1. Wow wat een mooie foto heb je op je blog gezet.Je hebt hem helemaal in herfsstijl gemaakt. Leuk gedaan.Ja het herfst gevoel begint te komen.
    Heeft Robin de foto van die bloem geknipt?? Jullie hebben altijd al hele mooie foto's maar nu komen er zekers te weten nog mooiere met deze super fotograaf. Dat mag ook wel gezegd worden, maar nu ga ik vlug over naar die schitterende geweldige prachtige en aparte layouts en kaarten die je gemaakt hebt.

    De eerste layout vind ik zo geweldig hé. Hij is lekker apart en gewoon ontzettend mooi. De foto komt zo goed naar voren nu je hem zo verwerkt hebt. De kikker kijkt zo grappig. Net of hij verbaasd is van al die hartje en dan vragend naar de uil kijkt. Leuk gedaan. Ook die vlinders vind ik leuk. Zou willen dat het stempels waren wat zou ik dan gaan stempelen. Vind ze super. En dan die knoopjes!!!!! Ja daar ben ik dol op. Vind ze precies bij de layout passen. Tja wat kan ik er over zeggen. Raak gewoon niet uitgekeken op deze layout.

    Dan die twee natuur layouts. Wat zijn dat mooie foto's. Bij de eerste is het net of je zelf op de weg rijdt. Je laat in deze layout de foto helemaal tot zijn recht komen. Ook vind ik het touwtje leuk wat je zo over de pagina hebt laten lopen. Prachtig. Bij de tweede lijkt het net of heel de layout één foto is. De kleuren komen prima overeen. (net zo als bij de andere layouts!!!) :)) Ik vind hem mede door de foto een krachtige layout, want dat straalt hij helemaal uit.

    Ja en dan de kaarten van Anouk en Mirthe. Wat zijn ze mooi hé!!!! Die van Anouk vind ik zo mooi geworden doordat je de foto als een soort negatiefafdruk hebt gemaakt. Toen ik hem zag was ik er meteen weg van en hij staat nog steeds op de kast te pronken. Iedere keer als ik er naar kijk ben ik er trots op dat jij Anouk zo knap op de kaart gezet hebt. Geweldig gewoon.

    Toen ik de kaart van Mirthe zag toen ze hem aan het lezen was leek het net of ik jou op de kaart zag staan. Denk door de donkere haren en de manier waarop ze op de kaart staat. Natuurlijk toen ik de kaart recht voor mijn neus had dacht ik hoe kan ik dat nu gedacht hebben want het is toch echt Mirthe die erop staat. Ook deze vind ik echt super. Je hebt de kaarten gemaakt precies zoals ze bij hun passen. Wat hebben ze genoten van je kaarten en ze kijken nog steeds naar de kaarten. Je hebt de kaart van Mirthe heel leuk versierd. Lekker speels, maar toch wat bij een achtjarige past. En het is net of de vlaggetjes over de kaart waaien. Ook vind ik het altijd leuk om die dymoletters op kaarten of layouts te zien. Het geeft toch een speciale tekstafdruk. Tja ik raak er gewoon niet over uitgepraat net zoals dat ik er niet op uitgekeken raak.

    Ik ben heel trots op al het mooie werk dat je hier weer hebt laten zien. Ben stiekem toch erg jaloers op je prachtige werk.

    Veel liefs van een ontzettend trots zusje *Ü*

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)