Welkom op mijn blog


Ik ben in 2009 met bloggen begonnen om een verslag van onze vakantie naar New York bij te houden,
zodat het thuisfront
op afstand mee kon genieten.
Inmiddels heb ik er al van alles op staan, van dagelijkse gebeurtenissen tot verbouwingen
en natuurlijk van mijn scraplayouts.

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen, veel plezier!

maandag 25 oktober 2010

Joehoe!!!

Hier ben ik dan weer eens een keer ;o). Afgelopen vrijdag was ik naar de stad gewandeld in de pauze en heb onderweg allerlei foto's geknipt. Hier heb ik een layout van gemaakt. (klik op de foto om hem groter te maken).



Zaterdagmorgen zijn Robin en ik vroeg opgestaan, want we wilden de zonsopgang fotograferen in het Jaomerdal. Het was prachtig en we hebben veel mooie foto's geknipt. Hier heb ik natuurlijk ook een layout van gemaakt en wat snellere layouts, want ons mam werd ongeduldig...ha ha ha....ik had namelijk zaterdag al beloofd dat ik de foto's op mijn blog zou zetten en inmiddels is het maandagavond en er stond dus nog steeds niets op! Dus zoals beloofd...met enige vertraging....ik ben tenslotte ook niet meer de jongste....zijn hier dan de foto's:







Credits: Designer Digitals & Sweet Shoppe Designs


Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

  1. Ha lieve zus van mij,
    Als eerste mijn complimenten voor de titel!!
    Hij vertelt meteen waar deze layout over gaat.
    Ben trots op je.
    En wat een schitterende layouts heb je gemaakt. Geweldig.
    Wat je eigenlijk allemaal kunt zien zo vroeg in de ochtend. Ongelooflijk. Dat laten we gewoon aan ons voorbij gaan door lang in bed te blijven liggen. Misschien dat wij zoiets ook maar eens een keertje moeten ondernemen.

    De layout met de grote foto van jou erop en die drie rondjes er bij vind ik wel zo geweldig. Je staat er heel erg knap op!!!
    Zoals jullie met de camera in de weer zijn zien jullie er echt uit als profesionele fotograven. Leuk om te zien. De foto's laten zien dat jullie al veel geoefend hebben met het geweldige fototoestel.

    Je had het over dat je herfstfoto's wilde maken, maar dat ze zo mooi waren.... ontzettend leuk om dat te zien. Dat wij in ons landje zo´n mooie plekken hebben wie had dat gedacht.
    Misschien een idee om er eens met zijn allen te gaan wandelen. Dan kunnen jullie een fotoshoot van ons maken. Wie weet...

    Heb genoten van dit bericht.
    Liefs van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique
    je zei bedank voor het kijken maar ik wil zeggen bedankt
    want het is prachtig!!
    ome Sjon vond het ook geweldig ja je kunt weer heel trots op je zelf zijn ik ben het wel!

    heel veel liefs tante Hanselien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig in een woord, het blijft mooi"het jammerdal" Ik ken het van vroeger en heb er mooie herinneringen aan!Prachtig dat ik dat weer eens terug kan zien!
    Liefs T.Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen

Joehoe!

Wat gezellig dat je een reactie wilt geven, dat vind ik hartstikke leuk!

Doei doei :O)